• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402111108431
  • منبع : نمایندگی اردبیل

شهردار اردبیل خبر داد

شهرداری اردبیل ۸۵۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی دارد

شهرداری اردبیل ۸۵۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی با بخش خصوصی دارد

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل با اشاره به اینکه شهرداری با بخش خصوصی پروژه‌های مشارکتی به ارزش ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد، گفت: تمامی افزایش درآمد شهرداری صرف بودجه عمرانی می‌شود.

محمود صفری امروز، ۱۱ بهمن در مراسم تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل گفت: علیرغم کاهش ساخت و ساز در اردبیل و افزایش ناچیز هزینه پروانه، بودجه‌های سال‌های اخیر شهرداری عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: ۱۱۰ پروژه شهری تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع ۴۵۰ پروژه شهری در سال آتی تحویل همشهریان خواهد شد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه افزایش درآمد شهری در بودجه عمرانی تجمیع و صرف می‌شود، اظهار کرد: بودجه عمرانی شهرداری اردبیل در لایحه بودجه ۱۴۰۳ با ۸۰ درصد افزایش روبرو بوده است.

صفری اعلام کرد: تحقق کامل بودجه در سال ۱۴۰۱ صددرصدی بوده و در سال‌های دیگر بودجه به‌صورت کامل محقق نشده است.

وی اظهار کرد: بافت فرسوده یک پنجم شهر اردبیل است و با سیاست‌های تشویقی بدنبال افزایش ساخت و ساز در بافت فرسوده هستیم.

این مقام مسئول مدیریت شهری اردبیل عنوان کرد: پل بسیج در سال آینده تمام می‌شود و به‌عنوان بزرگترین پروژه شهری شمال‌غرب کشور به‌طول ۸ کیلومتر معضل ترافیک یک چهارم شهر اردبیل را کاهش خواهد داد.

صفری خاطرنشان کرد: ۵۰ میلیارد تومان جهت تملک زمین‌های اطراف پل نیایش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اردبیل پیش‌بینی شده است و ۶ شهرک به همدیگر اتصال خواهد یافت.

شهردار اردبیل ادامه داد: ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی برای ایجاد درآمد پایدار و ثروت آفرینی در سال‌های آینده برای شهرداری اردبیل ترسیم شده و در دست اجرا است.

صفری با اشاره به تملک باغ شریعت و تبدیل آن به پارک طبیعی افزود: در برف‌روبی شهر اردبیل شاهد تلاش همکاران شهرداری بودیم و از سایر دستگاه‌هایی که کمک حال شهرداری اردبیل بودند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha