• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1402111108451
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

تقدیر از برترین‌های جوان و فناور مسابقه ملی و مساله‌محور «راهی شو»

تقدیر از برترین‌های جوان و فناور مسابقه ملی و مساله‌محور «راهی شو»
عکس تزئینی و آرشیوی است

آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برترین تیم‌های جوان و فناور مسابقه ملی و مساله‌محور راهی شو، ۱۶ بهمن ماه جاری در آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسابقه ملی و مساله‌محور «راهی شو» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان و ستاد توسعه زیست‌فناوری و با هدف شناسایی دانشجویان مستعد، آشناسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با مسائل و چالش‌های کشور، تشکیل هسته‌های دانش‌بنیان، توانمندسازی آنان و اتصال به مراکز فناوری و صنعتی کشور، از شهریور تا بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این مسابقه، دو هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور با فعالیت روی ۲۰ پروژه تعریف شده از سوی مجموعه‌های دانش‌بنیان و صنعتی در بازه زمانی ۶ ماهه به رقابت پرداختند و تیم‌های برتر در آیین اختتامیه این دوره از مسابقه، معرفی و تجلیل خواهند شد.

آیین اختتامیه مسابقه ملی و مساله‌محور راهی شو و مراسم تقدیر از برترین تیم‌های جوان و فناور این مسابقه، ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این مراسم، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور،  رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری حضور خواهند داشت.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، تیم‌های برگزیده این مسابقه، علاوه بر بهره‌مندی از جوایز مادی و معنوی، جهت همکاری بلندمدت به شرکت تعریف‌کننده پروژه، مراکز نوآوری و مراکز رشد، معرفی خواهند شد تا از این‌ هسته‌های جوان، باانگیزه و توانمند تا رسیدن پروژه آنها به محصول/خدمت نهایی و نیز رسیدن تیم به پایداری و انسجام کافی به منظور تشکیل یک استارتاپ/شرکت دانش‌بنیان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha