• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402111108581
  • خبرنگار : 50444

معاون سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد

تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب

تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب

ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب هستند.

سردار حسین معروفی امروز (۱۱ بهمن ماه) در اختتامیه پنجمین همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما امروز از حقیقت انقلاب اسلامی اطلاعات کمی دارند، برای حاج قاسم احترام قائلند و او را هویت و نماد خود می‌دانند؛ اما شاید ندانند که حاج قاسم محصول این انقلاب، ولایت و امام است و اگر امام نبود، حاج قاسمی هم نبود.

وی با بیان اینکه ملت ایران به‌واسطه نهضت، اسلام، اهل بیت و دستورات قرآن در سراسر جهان به جایگاه والایی رسیده است، ادامه داد: بقای انقلاب امروز در دست کسانی است که دل در گروه این نظام الهی دارند.

معروفی تاکید کرد: وحدت سبب انسجام ما و بازدارندگی دشمنان می‌شود و این وحدت ذیل نظام اسلامی معنی پیدا می‌کند و به واسطه آن با تولید قدرت باعث آرامش ملت ایران خواهد شد. وحدت مسلمانان، یک امر ضروری و حیاتی است که در ایران اسلامی زیر یک پرچم در صلح و آرامش انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای دشمن انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهبیت است، گفت: بر این اساس، برگزاری این همایش‌ها ثابت می‌کند که اهل سنت محب اهل بیت هستند و باعث تقریب بین اقوام خواهد شد.

وی تاکید کرد: عده‌ای به دنبال از بین بردن وحدت و امیدآفرینی ملت ایران هستند و در فضای مجازی می‌خواهند اهل سنت را از شیعه جدا کنند. بنابراین باید متوجه هدف‌گذاری دشمن در این حوزه باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه در شکل‌گیری نهضت و انقلاب، شیعه، سنی، کرد، بلوچ، لر، عرب و تمام ملت ایران در کنار یکدیگر قرار گرفتند و متحد شدند، بیان کرد: تنوع قومیتی در استان‌های مختلف با وحدت، همدلی و زندگی مسالمت‌آمیز، در واقع یک فرصت برای نظام است.

معروفی اضافه کرد: راهکار مقابله با دشمن، امام‌شناسی و دشمن‌شناسی است و تقریب جز با خدمت بی‌منت به مردم ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha