• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111108691
  • خبرنگار : 30147

فرماندار تربت‌حیدریه خبر داد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۱۸ پروژه در تربت‌حیدریه در دهه فجر

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۱۱۸ پروژه در تربت‌حیدریه در دهه فجر

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت‌حیدریه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۱۸ پروژه با اعتبار بالغ‌بر ۴۹۰ میلیارد تومان در این شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد.

علی‌اکبر کی‌پور، ۱۱ بهمن در نشست خبری، با تبریک آغاز چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی به بیان پروژه‌های در دست اقدام پرداخت و افزود: همزمان با دهه فجر در مجموع ۱۱۸ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۹۰ میلیارد تومان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: در این روزها ۱۱۱ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۳۹۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، همچنین ۷ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد که نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.

فرماندار تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه ۳۷ پروژه هرکدام با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان نیز در این دهه به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: کارخانه خوراک دام با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار، کارخانه مشکی سنگ تربت با ۳۴ میلیارد تومان، پروژه‌های مخابراتی با ۲۰ میلیارد تومان، پروژه پترو اکسیر اطلس با ۱۲ میلیارد تومان در زمینه تولید محصولات الکلی از جمله این پروژه‌ها نیز هستند.

کی‌پور بیان کرد: اغلب پروژه‌ها در زمینه‌های ساخت راه، جاده، معابر شهری و روستایی، برق، آب، طرح‌های هادی روستایی و پروژه‌های دهیاری و پروژه‌های ورزشی هستند که در این دهه مبارک مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

 ۴۲۰۰ نیروی اجرایی در ۳۲۲ شعبه اخذ رأی

وی در ادامه به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: در مجموعه حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه ۳۲۲ شعبه اخذ رأی درنظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۹۹ شعبه مربوط به شهرستان تربت‌حیدریه، ۵۲ شعبه شهرستان مه‌ولات و ۷۱ شعبه اخذ رأی برای شهرستان زاوه در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات ادامه داد: از مجموع ۳۲۲ شعبه اخذ رأی، ۲۶۵ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار هستند که ۴۲۰۰ نفر در مجموع در روز رأی‌گیری به مردم ارائه خدمت می‌کنند، به طور تقریبی برای هر شعبه اخذ رأی ۲۰ نفر خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره مردم عزیز با ارائه یکی از مدارک شناسایی معتبر همچون کارت ملی، گواهینامه، پاسپورت و شناسنامه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: با توجه به برخط بودن استعلام هویتی افراد از سامانه ثبت احوال و اتصال تمام شعب اخذ رأی به یکدیگر نیازی به ارائه شناسنامه نخواهد بود و مشارکت افراد در انتخابات در سامانه به‌صورت برخط ثبت خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه با اشاره به اینکه همه موارد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شده است، افزود: تاکنون ۳۲ نامزد برای حوزه انتخابیه تابید صلاحیت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون برای برگزاری انتخابات باشکوه و افزایش مشارکت با گروه‌های نخبگانی و صاحب فکر و گروه‌های مردمی جلساتی برگزار شده است که این گروه‌ها شامل اصحاب رسانه و فعالین مجازی، دانشگاهیان، دانشجویان، کسبه، بازاریان و اصناف بوده‌اند که تمامی گروه‌ها و اقشار بر حضور پرشور در انتخابات تأکید کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha