• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111108700
  • خبرنگار : 50646

رئیس کل دادگستری گیلان:

نامزدهای انتخاباتی به اصول اخلاقی پایبند باشند

نامزدهای انتخاباتی به اصول اخلاقی پایبند باشند

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند، گفت: مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بسیار مهم و لازم الاجراست.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۱۱ بهمن ماه در ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی گیلان، با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان باید مسئولیت‌ها و وظایف خود را به بهترین صورت انجام دهند تا در راه شهیدان و امام شهیدان و اهداف آنان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه امروز اولویت اصلی ما انتخابات است، افزود: لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخابات پرشور و دشمن شکن باید مد نظر قرار گیرد.

نامزدهای انتخاباتی به اصول اخلاقی پایبند باشند

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مصوبات ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بسیار مهم و لازم الاجراست، گفت: این ستاد با اقدامات پیشگیرانه و نه مقابله‌ای در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش می‌کند.

این مقام ارشد قضایی، امر به معروف و نهی از منکر را از اصول مترقی پیشگیرانه عنوان و تصریح کرد: پیشگیری از جرائم هم مبنای شرعی و هم حقوقی داشته و نیز در جامعه بسیار اثر گذار است.

صادقی نیارکی با تاکید بر رعایت چارچوب‌های قانونی خاطرنشان کرد: نامزدها نباید به تخریب اذهان عمومی و تخریب رقبای خود بپردازند بلکه باید با پایبندی به اصول اخلاقی در مسیر معرفی اهداف خود تلاش کنند.

نامزدهای انتخاباتی به اصول اخلاقی پایبند باشند

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای مایوس کردن مردم به هر اقدامی متوسل می‌شوند، افزود: ما نیز باید کوشش مضاعف در تشویق و تحریک افکار عمومی و هم سو شدن همه سلایق و عقیده‌ها در شرکت در انتخابات داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید با نهضت تبیین و بهره‌گیری از هنر رسانه، نگاه و نگرش روشنی در جامعه برای مشارکت در یک انتخابات پرشور رقم بزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha