• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111208758
  • خبرنگار : 50283

ایستگاه پایانی نهمین هفته فیلم و عکس بندرانزلی

ایستگاه پایانی نهمین هفته فیلم و عکس بندرانزلی

ایسنا/گیلان نهمین هفته فیلم و عکس بندرانزلی طی مراسمی به کار خود پایان داد.

شامگاه دیروز ۴شنبه ۱۱ بهمن ماه نهمین هفته فیلم و عکس بندرانزلی با حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه فیلم و هنر، مسؤلان و شهروندان و طی مراسمی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، به کار خود پایان داد.

در این مراسم وحید پورحضرت، شهردار بندرانزلی اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی می تواند در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش آفرین باشد.

وی افزود: بخشی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها که در قانون پیش بینی شده مشارکت این سازمان و نهاد عمومی و غیردولتی و نقش آفرینی است که در حوزه فرهنگی و اجتماعی می‌تواند در کنار سازمان‌های ذیربط قانونی همچنین سازمان های مردم نهاد داشته باشد.

پورحضرت ضمن تشکر از زحمات هنرمندان عرصه هنر و رسانه که همواره در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش‌های موثری ایفا می‌کنند، گفت: قطعاً این هنرمندان در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌توانند نقش آفرین و کمک کار در حوزه‌های مختلف شهری باشند.

همچنین در این مراسم علیرضا مقصودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: فعالیت در سینمای جوان یکی از کارهای سخت است و امیدواریم یک روز در بحث اقتصاد هنر بتوانیم قسمتی از زحمات این دوستان را جبران کنیم.

مقصودی با بیان اینکه هنرمندان در این عرصه با کار بزرگی که انجام می‌دهند سعی دارند فرهنگ اصیل و غنی شهر را به نمایش بگذارند، افزود: بندرانزلی شهری است که فرهنگ دیرینه‌ای دارد و در هر زمینه‌ای از هنر در کشور که نگاه کنیم یک مسیر آن به بندرانزلی خواهد رسید و این جای افتخار دارد که در خدمت این دوستان باشیم.

به گزارش ایسنا، تقدیر از جعفر ذهنی اولین موسس و مدرس دفتر سینمای جوان بندرانزلی همچنین اجرای موسیقی سنتی توسط محمود فرضی نژاد با همراهی گروه موسیقی دیلمون از بخش های دیگر این مراسم بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha