• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402111208920
  • خبرنگار : 50597

دری نجف آبادی:

حضور مردم پای صندوق‌های رای یک تکلیف اجتماعی و الهی است

حضور مردم پای صندوق‌های رای یک تکلیف اجتماعی و الهی است

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عزت و اقتدار است و حضور ما در پای صندوق‌های رای یک تکلیف اجتماعی و الهی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در جریان نواختن زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل در خمین، اظهار کرد: خداوند در قرآن به فجر و چهار موضوع مقدس دیگر سوگند یاد کرده است.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ما و مردم شریف استان مرکزی و خمین از این پایگاه مقدس، با عزت شرافت، آزادگی، اقتدار، سربلندی و مقاومت با رادران و خواهران خود در تمام دنیا و غزه مظلوم، فلسطین مظلوم، انصارالله یمن مظلوم، حشدالشعبی و دیگران سخن گفته و می‌گویند ما مردمی آگاه، خردمند، دانا و هوشیار هستیم که این دعوت الهی را پذیرفته‌ایم.

وی افزود: دهه فجر، فجر پیروزی، عزت و سربلندی است. در این دهه مردم با امام راحل تجدید میثاق کرده و می‌گویند ما همچنان به تو ای وجود نورانی در دنیا و آخرت افتخار می‌کنیم. به نائب برحق تو، به شهدای گرانقدر راه عزت و شرف و قرآن و امام حسین (ع) افتخار می‌کنیم.

وی گفت: چه نعمتی بالاتر و مقدس‌تر از نعمت امامت، ولایت، فقاهت و زعامت فقیه جامع‌الشرایطی که یکی از دستاوردهای بزرگ آن قانون اساسی افتخارآمیز برای ماست. این قانون اساسی سند راهبردی برای ملت بزرگ ما در روابط داخلی، روابط بین دولت و ملت، روابط بین‌المللی و دفاع از آرمان‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: در انتخابات ۱۱ اسفند نشان خواهیم داد که به آرمان‌های شهدا، رهبر عزیز و به همه آرمان‌های اهل بیت وفادار هستیم. البته این بدان معنا نیست که نقص و مشکلی وجود ندارد اما باید همه تلاش کنیم تا بر مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی پیروز باشیم و به شرط همت‌های بلند و اراده‌های پولادین و تلاش مضاعف پیروز خواهیم بود.

وی افزود: حضور مردم چه در انتخابات ۱۱ اسفند و چه در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عزت و اقتدار است و حضور ما در پای صندوق‌های رای یک تکلیف اجتماعی و الهی است.

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی نیز در این آئین با تبریک ایام دهه فجر به تمام مردم و آزادیخواهان جهان، گفت: چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر وفاداری و امانت‌داری مردم شهیدپرور ایران است که ۴۵ سال این امانت الهی را با قدرت و جانفشانی حفظ کرده و وفادارانه پای آرمان‌های حضرت امام تحت رهبری مقام معظم رهبری ایستاده اند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم و با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، حجره محل تولد امام خمینی(ره) گلباران شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha