• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402111208942
  • خبرنگار : 50552

توصیه‌های پلیس‌راه قزوین جهت رانندگی در روزهای برفی

توصیه‌های پلیس‌راه قزوین جهت رانندگی در روزهای برفی

ایسنا/قزوین رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: در حال حاضر در سطح راه‌های استان تردد به‌صورت عادی انجام می‌شود، به همشهریان عزیز توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت برای انجام سفر حتماً از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش برف و باران از روز گذشته چهارشنبه ۱۱ بهمن در محورهای مواصلاتی استان قزوین آغاز شده، این بارش‌ها در همه محورهای استان بوده و در گردنه‌ها شدیدتر است، بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی این موج از امشب تا فردا ظهر گسترده‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: بارش‌ها موجب کاهش دید افقی و لغزندگی جاده‌ها شده و در گردنه‌ها نیز پیش‌بینی پدیده کولاک را داریم، اکنون در گردنه‌های استان شاهد بارش برف شدید و در همه محورها شاهد بارش باران و برف هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر در سطح راه‌های استان تردد به‌صورت عادی انجام می‌شود، همکاران ما در پلیس‌راه نیز در آماده‌باش کامل هستند.

وی بیان کرد: به همشهریان عزیز توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، در صورت ضرورت برای انجام سفر حتماً از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند، همچنین لازم است مسافران گرامی تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، البسه گرم و جیره خشک به همراه داشته باشند و باک بنزین ماشین خود را پر کنند.

ذاکری‌منش خاطرنشان کرد: رانندگی در شرایط بارندگی مشکل است، لازم است رانندگان عزیز مراقبت کنند تا شاهد حوادث ناگوار جانی و مالی نباشیم، از ترمز زدن ناگهانی پرهیز شده و فاصله طولی مناسب رعایت شود، در این شرایط با احتیاط و با سرعت مطمئنه رانندگی کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: اگر رانندگان عزیز در راه گرفتار شدند با تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند، پلیس‌راه در حالت آماده‌باش جهت ارائه خدمات به مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha