• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111208943
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور انجام شد؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۳۲ طرح خدماتی تولیدی در اردستان 

افتتاح و بهره‌برداری از ۳۲ طرح خدماتی تولیدی در اردستان 

ایسنا/اصفهان همزمان با اولین روز از دهه فجر و با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ۳۲ طرح خدماتی تولیدی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

حمیدرضا ترکیان، رئیس اداره مخابرات اردستان، امروز (پنحشنبه،۱۲ بهمن) در این مراسم با اشاره به افتتاح چهار طرح سایت همراه اول در روستاهای حسن آباد، کهیاز، کسوج، و ماستبندی، گفت: هزینه اجرای این طرح‌ها حدود ۳۸ میلیارد تومان بوده است.

وی به افتتاح و بهره برداری از طرح توسعه و ارتقای تکنولوژی شش سایت همراه‌ اول در روستاهای ماربین، آستانه، خیرآباد، شیرازان، مهرآباد اشاره کرد و گفت: هزینه این طرح‌ها بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان بوده است. 

به گزارش ایسنا، رئیس اداره مخابرات اردستان اجرای شش کیلومتر فیبرنوری در روستای حسین آباد، محدوده بخشداری‌های مهاباد و زواره، روستای ونین به سرابه و افزایش پهنای باند کارخانه سیمان، روستاهای احمدآباد وحسین آباد را از دیگر طرح‌ها اعلام کرد و گفت: هزینه اجرای این طرح‌ها حدود ۴ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

ترکیان، هزینه اجرای ۳۱ طرح مخابراتی را بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها از هفته دولت سال جاری تا دهه فجر تکمیل و امروز به بهره برداری کامل رسید. 

همچنین با حضور حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور و دیگر مسئولان واحد تولیدی قطعه سازی خودرو در شهرک صنعتی زواره افتتاح و به بهره برداری رسید. 

مدیرعامل این واحد تولیدی با بیان اینکه این واحد در زمینه تولید یاتاقان انواع خودروهای سواری با ظرفیت ۱۸ میلیون قطعه در سال فعالیت می کند، افزود : برای راه اندازی این واحد تولیدی با اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است‌.

رسول طلایی خاطرنشان کرد: فاز دوم این واحد تولیدی با اشتغال ۶۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha