• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402111208947
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

ادارات دولتی به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند

ادارات دولتی به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جدیت مدیران در پیگیری و انجام کارها گفت: هدف انقلاب اسلامی پیاده کردن اهداف اسلام است بنابراین مدیران بایستی با جدیت و قوت در میدان حضور داشته باشند چرا که چنانچه هر یک از مسئولان ضعیف عمل نمایند، قطعاً به نظام اسلامی ضربه وارد می‌کنند.

محمد کرمی امروز پنجشنبه در جریان بازدید از دانشگاه علمی و کاربردی استان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهارکرد: باید فرهنگ کار را در استان باز تعریف و نهادینه کنیم همچنین ادارات دولتی نیز از روزمرگی دوری کرده و به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند.

وی افزود: هنگامی که امتی بر خداوند متکی باشد از هیچ مشقتی واهمه ندارند و امروز ما در یک جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم که تلاش می‌کند با دو ابزار رسانه و فضای مجازی اذهان را اشغال کند لذا باید در این جنگ ترکیبی هوشیار باشیم.

کرمی ادامه داد: فناوری‌های الهی می‌توانند راهگشای ما در حل بسیاری از مشکلات و معضلات باشند بنابراین باید در احکام اسلامی و آیات قرآن تفکر کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت بسیار عظیمی در اقتصاد دریا دارد به طوری که می‌توان گفت به همان اندازه که ما از روی زمین و در حوزه کشاورزی قادر به تولید محصولات متفاوت هستیم در دریا نیز قادر به تولید محصولات متفاوتی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دانشگاه محور پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود بنابراین باید ارتباط دانشگاه ها با دستگاه های اجرایی تقویت شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید فرهنگ کار را در استان باز تعریف و نهادینه کنیم همچنین ادارات دولتی نیز از روزمرگی دوری کرده و به دنبال خلاقیت و نوآوری باشند.

وی اذعان کرد: عالم محضر خداست و هنگامی که به این باور برسیم هرگز در محضر خدا مرتکب گناه نخواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha