• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402111209001
  • خبرنگار : 50026

اجرای ۱۸ هزار برنامه فرهنگی و هنری در ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی

اجرای ۱۸ هزار برنامه فرهنگی و هنری در ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: این استان با تدارک ۱۸ هزار ریزبرنامه فرهنگی، هنری و ورزشی به استقبال چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی می‌رود.

حجت الاسلام محسن مشرفی روز پنجشنبه در دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۹ کمیته اجرایی در سطح ذیل این ستاد در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ۱۲۰عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، هنری و وزرشی به جزء برنامه‌های عمرانی که از سوی استانداری و فرمانداری‌ها دنبال می شود در قالب ۱۸ هزار ریزبرنامه در سطح مساجد، مدارس، هیئت ها، ادارات و ... در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر«جشن ملی، حضور و مشارکت پرشور و آینده ای روشن» است، افزود: این ایام به خاطر گره خوردن توحید نظری و عملی در ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ و استمرار این حرکت انقلابی برای خارج شدن از سلطه مستکبران و قرار گرفتن در زیرچتر ولایت الله برای همه ما به منزله جشن است.

مشرفی با بیان اینکه ولایت، گوهر بسیار نابی است که ملت بزرگ ایران در گرداگرد و زیر چتر آن توانستند به عزت و بزرگی دست یابند، تأکید کرد: آینده روشن این ملت و همه بشریت در زیر سایه ولایت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مدیون اولیای الهی و شرمنده هستیم که از این نعمت آن طوری که باید و شاید بهره‌برداری نکرده‌ایم، گفت: اما آن چرا از همراهی و همگامی با ولایت به دست آورده‌ایم حقیقتاً برای ملت ایران مایه عزت، شکوه و عظمت بوده و برای دشمنان مایه سرشکستگی و شرمندگی شده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این روزهای برایمان فرصتی برای تفکر و تعقل در مورد این گوهر تابناک (ولایت) و برای اصرار، استمرار و تمرین بر کیفیت ولایت‌مداری ما بوده تا زمینه برای ظهور حجت بزرگ خداوند فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha