• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402111209079
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز توسعه بیشتر

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز توسعه بیشتر

ایسنا/سمنان استاندار سمنان، مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز توسعه بیش از پیش کشور و استان ارزیابی کرد و گفت: انتخابات ۱۱اسفند یکی از مهمترین انتخابات در دوران پرشکوه پس از انقلاب اسلامی است.

سیدمحمدرضا هاشمی ۱۲بهمن ماه در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر این استان در امامزاده یحیی سمنان اظهار کرد: رأی تک تک مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند امسال، مسیر دستیابی به پیشرفت، توسعه و دستاوردهای ارزنده در تمامی حوزه ها را بیش از پیش هموار می سازد.

وی از ایران به عنوان یکی از امن ترین کشورهای منطقه نام برد و ادامه داد: امروز دستاورد ارزشمند امنیت را مدیون‌ خون شهدا هستیم و به برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای در حوزه های مختلف نظامی، پزشکی، علمی، هوافضا، عمرانی، اقتصادی و...در سطح کشور به دست آوردیم.
وی با اشاره به دستاوردهای متعدد دولت رئیسی در استان سمنان افزود: در طول عمر دو و نیم ساله دولت سیزدهم. استان سمنان در بخش رشد اقتصادی، کاهش تورم، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، احیای واحدهای راکد، پیشبرد طرح های عمرانی و ... دستاوردهای مطلوبی داشته است.

استاندار سمنان فعال سازی ۱۶۵ واحد راکد را از توفیقات استان در این دولت برشمرد و گفت: استان سمنان در این بیش از دو سال در جذب اعتبارات و تسهیلات نیز از استان های پیشتاز در سطح کشور بوده است.
هاشمی خاطرنشان کرد: در بحث پروژه های ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته در حوزه افتتاح و بهره برداری از پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی با رشد مطلوبی مواجه بودیم.
استاندار سمنان گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سال ۱۴۰۲ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت قوی در انتخابات، با محوریت جهاد تبیین و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رأی در ۱۱ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

این مقام ارشد استانی از برنامه ریزی برای افتتاح ۷۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی این استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد که نشان از رشد ۱۳ درصدی پروژه های استان در مقایسه با دهه فجر سال گذشته دارد.

استاندار سمنان یادآوری کرد: ۶۷۹ پروژه از پروژه‌های دهه فجر امسال استان با اعتباری افزون بر دو هزار و ۵۴ میلیارد تومان در بخش عمرانی هستند که این ارقام گویای این است که پروژه های عمرانی امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

وی همچنین از بهره برداری از ۹۰ پروژه اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها یک‌هزار و ۷۰۲ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha