• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402111209080
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

دهه فجر ۱۸ پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح می‌شود

دهه فجر ۱۸ پروژه ورزشی در کرمانشاه افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی شامل ۱۷ زمین مینی چمن مصنوعی فوتبال و یک سالن ورزشی در دهه مبارک فجر خبر داد.

منوچهر حاتمی امروز(۱۲ بهمن) در حاشیه ارسال تجهیزات برای راه اندازی ۵۱ خانه ورزش روستایی در استان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افتتاح تعدادی پروژه ورزشی در سطح استان در ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۱۸ پروژه ورزشی را برای افتتاح در این ایام آماده کرده ایم.

وی افزود: این تعداد پروژه ورزشی شامل ۱۷ زمین مینی چمن مصنوعی فوتبال و یک سالن ورزشی در شهر نودشه شهرستان پاوه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه برای هرکدام از این زمین های مینی چمن مصنوعی فوتبال حدود یک و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده، تصریح کرد: این زمین ها در شهرستان های قصرشیرین، سرپلذهاب، کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو افتتاح خواهند شد.

وی در خصوص پروژه سالن ورزشی شهر نودشه هم گفت: احداث پروژه ورزشی سالن سقف کوتاه شهر نودشه سال ۱۴۰۰ آغاز شد و با صرف حدود دو میلیارد تومان اعتبار تکمیل شده است.

حاتمی با بیان اینکه طی روزهای گذشته هم سه زمین چمن مصنوعی فوتبال در استان افتتاح شده، گفت: امروز (پنجشنبه) هم دو زمین دیگر در روستاهای بابایاوران و چغاخزان بخش کوزران کرمانشاه به بهره برداری خواهند رسید.

وی عنوان کرد: علاوه بر این پروژه ها، ۵۱ خانه ورزش روستایی هم امروز راه اندازی خواهد شد تا تعداد خانه های ورزش روستایی استان به ۳۵۰ مورد برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه به منظور ایجاد شور و نشاط در جامعه در ایام دهه مبارک فجر حدود دو هزار برنامه ورزشی تدارک دیده شده، عنوان کرد: برگزاری همایشات و جشنواره های ورزشی، مسابقات و ... را برای این ایام در دستورکار قرار داده‌ایم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha