• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402111209229
  • خبرنگار : 50182

بزودی ساخت واحدهای مسکن خبرنگاران در کرمانشاه آغاز می‌شود

بزودی ساخت واحدهای مسکن خبرنگاران در کرمانشاه آغاز می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: واحدهای مسکن خبرنگاران تا پایان شهریور سال آینده به مرحله سفت کاری رسیده و به آنان تحویل می‌شود.

رامین الماسی، امروز (۱۲ بهمن) در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی، گفت: این پروژه که در انتهای شهرک امام (ره) قرار دارد، متعلق به خبرنگاران است.

وی افزود: در حال حاضر زیرسازی پروژه انجام شده و معابر آن مشخص شده و پایان همین ماه کار ساخت واحدها آغاز می شود.

الماسی گفت: زمین این پروژه به مساحت شش هکتار است که حدود ۳۰۰ واحد در آن احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه متراژ قطعات این پروژه را بین ۴۰۰ تا ۴۲۰ متر اعلام و تصریح کرد: این پروژه به صورت سه طبقه حیاط دار در هر قطعه احداث شده، به این صورت که در هر طبقه دو واحد مستقر شده و پشت و جلوی ساختمان هم حیاط لحاظ می شود.

الماسی گفت: با توجه به اینکه تعداد طبقات اندک است، هزینه مشاعات ساختمان و ... کاسته شده  و سهم آورده برای خبرنگاران کم می شود.

وی افزود: در این طرح واحدها تا مرحله سفت کاری و نما انجام شده و تحویل متقاضیان می شود و اگر متقاضیان تمایل داشته و هزینه بیشتری داده، کار نازک کاری هم توسط خود ما انجام خواهد شد، در غیراین صورت افراد به سلیقه و دلخواه خود نازک کاری واحد خود را انجام خواهند داد.

این مسئول گفت: متراژ این واحدها طبق نظرسنجی از خود خبرنگاران بین ۸۵ تا ۹۵ متر است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسکن خبرنگاران کمتر از یک سال دیگر و تا شهریورماه سال آینده تا مرحله سف کاری و نما به پایان رسیده و تحویل خبرنگاران می شود.

وی افزود: این پروژه در محل مناسبی استقرار دارد و از دو معبر سواره رو شهرک امام (ره) و شهرک رسالت راه دسترسی داشته و از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است.

فعلا ۹۱ خبرنگار واجد شرایط شناخته شدند/ پیگیر ثبت نام خبرنگاران "جامانده" هستیم

فتاح مومنه رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در حاشیه این بازدید با قدردانی از مسئولین راه و شهرسازی و سایر نهادهای مربوطه در اجرای پروژه مسکن خبرنگاران گفت: در طرح مسکن خبرنگاران ۲۵۰ نفر در استان ثبت نام داشتند که ۱۸۹ نفر موفق به ثبت نام نهایی شدند.

مومنه گفت: از این تعداد نیز فعلا ۹۱ نفر واجد شرایط شناخته شده و استعلامات ۵۰ نفر دیگر نیز در حال پیگیری است.

این مسئول با بیان اینکه ثبت نام جدید وجود ندارد گفت: امیدواریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی بتوانیم مجوزی برای ثبت نام خبرنگاران جامانده در این طرح دریافت کنیم.

مومنه با اشاره به تلاش های اداره کل راه وشهرسازی گفت: خبرنگاران با مشکلات متعددی مواجه هستند و انتظار داریم همکاری برای ساخت مسکن خبرنگاران بیش از پیش تداوم یابد و بخشی از مشکلات این قشر فرهیخته و تلاشگر جامعه که بحث تامین مسکن است، مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این پروژه در قالب ساختمان های سه طبقه و شش واحدی احداث می شود، از راه و شهرسازی درخواست داریم که در زمینه احداث آسانسور برای این پروژه ها هم همکاری لازم را با جامعه خبرنگاران داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha