• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402111209333
  • خبرنگار : 71613

سرخوردن قهرمان ایران در دایره پرتاب/ غول‌های آسیا در راه تهران

سرخوردن قهرمان ایران در دایره پرتاب/ غول‌های آسیا در راه تهران

مهدی صابری در مورد قهرمانی در مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های کشور گفت: استاندارد نبودن دایره پرتاب باعث شد که عملکرد لازم را نداشته باشم چون سه بار داخل دایره سر خوردم.

به گزارش ایسنا، مهدی صابری قهرمان پرتاب وزنه ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور با ثبت رکورد ۱۹.۶۲ متر به مقام قهرمانی رسید.

صابری در مورد عملکرد خود در این مسابقات به ایسنا گفت: مسابقات با چند بار تاخیر برگزار شد و این در عملکردمان تاثیر گذاشت، چون وقتی برنامه تمرین را انجام می‌دهیم از فصل قدرت به سرعت وارد می‌شویم. به همین دلیل نتوانستم رکورد مدنظرم را بزنم. درست است که سومین رکورد برتر تاریخ مسابقات را زدم اما در نظر داشتم بالای ۲۰ متر پرتاب کنم که نشد. امیدوارم در مسابقات آسیایی پرتاب کنم.

او افزود: سطح مسابقات خوب بود اما یکی، دو نفر از بچه‌های خودمان نیامده بودند. از طرفی اگر قهرمانی باشگاه‌ها با فاصله بیشتری تا قهرمانی آسیا برگزار می‌شد، بهتر بود. علاوه بر این استاندارد نبودن دایره پرتاب هم باعث شد که عملکرد لازم را نداشته باشم چون سه بار داخل دایره سر خوردم.

صابری در مورد استاندارد نبودن دایره پرتاب گفت: دایره‌ای که درست کرده‌اند سر است. در حالی که دایره نباید حالت سرامیک سر باشد اما من دیروز سه بار سر خوردم و نزدیک بود زمین بخورم. البته بعد از مسابقه صحبت کردم و قول دادند از نو درستش کنند.

او در مورد حضور سینگ تور پرتابگر هند و رکورددار آسیا در مسابقات قهرمانی آسیا تهران گفت: آقای تور رکورددار آسیا و بازی‌های آسیایی و یکی از قوی‌ترین حریفان من است که می‌آید. حضورش خیلی خوب است و امیدوارم بتوانم در ایران شکستش بدهم. محمد طلوع از عربستان هم حریف دوم من است که می‌آید و در بازی‌های آسیایی دوم شد. تمام حریفانم هستند و رقابت سنگینی دارم. امیدوارم در این مسابقات پرچم ایران را بالا ببرم.

صابری در مورد اینکه از طریق رنکینگ می‌تواند سهمیه المپیک پاریس را کسب کند، گفت: رنکینگ ۲۱ هستم و مسابقات دیروز هم که وارد سایت جهانی شود، بهتر می‌شود اما باید این جایگاه را تا ۱۰ تیر ۱۴۰۳ حفظ کنیم. داشتن برنامه تمرینی خوب یکی از کارها است اما بخشی هم به عهده فدراسیون است که ما را به مسابقات پر امتیاز بفرستد.

او در ادامه افزود: پیشنهاد داده‌ام از فروردین ماه مسابقات بین‌المللی من شروع شود و حتی به مسابقات اروپایی هم بروم. امیدوارم فدراسیون وظایفش را به خوبی انجام دهد تا این سهمیه را حفظ کنیم و نماینده ایران در المپیک باشیم.

صابری در پایان گفت: از مربی‌ام آقای ابراهیم‌نژاد و کادر فنی باشگاه کارا ماشین تشکر می‌کنم. مسابقات امسال را با این تیم شرکت کردم و کادر فنی خیلی خوبی دارند. از مهندس صباحی هم تشکر می‌کنم. امیدوارم در مسابقات سال آینده هم در خدمت این تیم باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha