• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402111309364
  • خبرنگار : 50441

امیدواری ستار به بازیکنان جدید

امیدواری ستار به بازیکنان جدید

ایسنا/فارس سرمربی نماینده شیراز در لیگ دسته اول امیدوار است که تیمش با جذب ۵ بازیکن جدید، عملکردی متفاوت نسبت به نیم‌فصل اول داشته باشد.

تیم فوتبال شهر راز شیراز که نخستین سال حیات خود را سپری می‌کند، در نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور نتایج نسبتا خوبی کسب کرد.

این تیم در ۱۷ بازی صاحب‌ ۶ پیروزی و ۶ تساوی شد و در ۵ دیدار هم تن به شکست داد. در نهایت شاگردان ستار زارع با ۲۴ امتیاز رتبه هفتم جدول ۱۸ تیمی رقابت‌ها را از آن خود کردند. بالاتر از تیم‌هایی با سابقه مثل پارس جنوبی جم و مس کرمان.

نارنجی‌پوشان شیرازی حالا خود را برای نخست بازی دور برگشت آماده می‌کنند. سرمربی شهر راز درباره روند آماده سازی این تیم در تعطیلات دو ماهه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در این مدت سعی کردیم با جذب بازیکنان جدید، نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و بازیکنانی را به خدمت بگیریم که فکر می‌کنیم برای تیممان مثمر ثمرتر باشند.

امیدواری ستار به بازیکنان جدید

ستار زارع افزود: با بازیکنان باکیفیتی که به خدمت گرفتیم، امیدواریم بتوانند در نیم فصل دوم به تیم کمک کرده و نیم‌فصلی متفاوت از نیم‌فصل اول را پشت سر بگذاریم.

وی درباره بازیکنان خروجی شهرراز گفت: یکی از بازیکنانی که او را به اجبار و به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه سر، در نیم فصل دوم نخواهیم داشت، بابا محمدی است. به جز او، سپهر روزی‌طلب، علی صفیا، وحید خشتان و علی محمدی هم دیگر در لیست ما نیستند.

زارع همچنین از جذب ۵ بازیکن خبر داد و گفت: علی‌ آل‌ کثیر، مرتضی خراسانی، کیخسرو سیاه‌پور، علی حسامی و میلاد احمدی، نفراتی هستند که به خدمت گرفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم نهایت استفاده را از آنها ببریم.

سرمربی شهرراز در پاسخ به این سئوال که علی‌رغم فاصله ۱۳ امتیازی ایجاد شده تا منطقه صعود، آیا همچنان به صعود فکر می‌کند یا خیر، گفت: صعود کار سختی است اما ممکن است. ما می‌توانیم از ۵ بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم امتیازات کامل را به دست بیاوریم که اگر این اتفاق بیفتد، با امتیازاتی که تیم‌های مدعی از دست می‌دهند، به صدر جدول نزدیک‌تر خواهیم شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: مسابقات نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر است. خیلی‌ تیم‌ها برای نیفتادن تلاش می‌کنند و بعضی هم برای صعود. این کار همه را سخت می‌کند اما با توانایی‌هایی که از بازیکنانمان سراغ داریم و حمایت هواداران خوبمان، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کرده و به آن خواسته‌ای که داشتیم، برسیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال برق شیراز در پایان در خصوص نخستین بازی نیم‌فصل دوم گفت: متاسفانه شهر اهواز، زمین بسیار بی‌کیفیتی دارد که می‌تواند در نتیجه بازی ما مقابل ملاثانی اثرگذار باشد. البته ما باز هم فقط برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و می‌خواهیم با دست پر از خوزستان برگردیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهر راز شیراز در هفته نخست دور برگشت جام آزادگان عصر روز جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه در شهر اهواز به مصاف تیم استقلال ملاثانی خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha