• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402111309552
  • خبرنگار : 50034

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان:

پاکسازی همزمان معابر اصلی و فرعی در همدان/اسکان ۲۲۰ کارتن خواب در گرمخانه

پاکسازی همزمان معابر اصلی و فرعی در همدان/اسکان ۲۲۰ کارتن خواب در گرمخانه

ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از پاکسازی همزمان معابر اصلی و فرعی شهر خبرداد و گفت: امسال معابر فرعی همزمان با معابر اصلی پاکسازی شده است به طوری که هیچ موردی از انسداد معابر فرعی در شهر همدان نداشتیم.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش برف از شب گذشته، اظهار کرد: از ساعت ۱۰ دیشب نیروهای شهرداری وارد عملیات پاکسازی معابر شدند که تا ساعت ۴.۵ صبح این عملیات ادامه داشت.

وی با بیان اینکه عملیات پاکسازی معابر با همکاری ۷۰۰ نیروی شهرداری همدان انجام گرفت،  تصریح کرد:  بارش در ساعت ۴.۵ صبح امروز شدت گرفت که بر این اساس عملیات برفروبی و پاکسازی معابر توسط ۵۰ دستگاه خودروی برف روب، ۱۰ دستگاه نمک پاش مکانیزه، ۶۰ دستگاه خاور و وانت برای حمل ماسه و نمک و در مجموع ۲۰۰ دستگاه خودرو انجام گرفته است.
رضایی با اشاره به پیش بینی یخبندان، خاطرنشان کرد: امسال در نمک پاشی معابر از روشی استفاده شده تا کمترین میزان مصرف نمک را داشته باشیم به طوری که عملیات نمک پاشی معابر قبل از یخبندان اجرا شده تا میزان مصرف نمک در معابر کاهش یابد.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با تاکید بر اینکه با توجه به ادامه بارش برف عملیات برفروبی همچنان ادامه خواهد داشت ، از شهروندان خواست تا شهرداری را در این امر یاری کنند و افزود: شهروندان تا حد امکان خودرو های خود را در حاشیه معابر پارک نکنند تا بتوانیم کل مسیر را پاکسازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان همدانی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی خودداری کنند، ادامه داد: در صورتیکه معابر جا مانده است و یا نیاز به برفروبی مجدد دارد با سامانه ۱۳۷ به شهرداری اعلام کنند.

رضایی با اشاره به این که با توجه به اینکه امروز تعطیل است تمهیدات ویژه برای تفرج گاه ها و بلوار ارم در نظر گرفته شده تا مشکلی در این مسیر ایجاد نشود ، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتی که فرد کارتن خوابی را در سطح شهر مشاهده کردند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی گفت: گرمخانه شهرداری همدان در این فصل هر شب ۲۲۰ نفر را اسکان می دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha