• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111309622
  • خبرنگار : 50646

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان:

انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران حاضر است

انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران حاضر است

ایسنا/گیلان رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران حاضر است.

رسول شمشادی امروز، ۱۳ بهمن ماه در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک دهه مبارک فجر با بیان اینکه دهه مبارک فجر سرآغاز حرکتی عظیم در تاریخ ایران زمین است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران طلیعه به بار نشستن مبارزات ملتی است که با عزمی راسخ و در پرتو انفاس مسیحایی خمینی‌ کبیر(ره)، فصلی تازه و حیاتی دوباره را در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی رقم زدند.

وی با بیان اینکه این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است، افزود: انقلاب اسلامی ایران بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست یکی از مصلحان تاریخ به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره کرد.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به‌ یقین یکی از مردمی‌ترین رخدادهای دوران حاضر است، گفت: مردم آگاه، عدالت‌خواه و مجاهد ایران در همه مراحل پیروزی انقلاب اسلامی همواره خالصانه از بذل جان و مال خود برای برافراشتن پرچم اسلام و مبارزه با ظلم و استبداد و جهالت دریغ نکرده‌اند. 

شمشادی، حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر ‌و جوان زن‌ و مرد را از همه اقشار و صنوف به‌ ویژه آزادگان و محرومان جامعه و جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس را در بزنگاه‌های تاریخی گواه روشنی بر این حقیقت بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم جامعه دانشگاهی کشور به‌ ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گیلان همچون گذشته با تأسی از بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی در تحقق اهداف عالی انقلاب شکوهمند اسلامی، دستیابی به رفیع‌ترین قله‌های علم، فرهنگ و معنویت را محقق سازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha