• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402111309646
  • خبرنگار : 50022

امام جمعه کرج:

جهان اسلام باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها متحد شود

جهان اسلام باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها متحد شود

ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: جهان اسلام باید با اتحاد و انسجام از ادامه جنایات صهیونیست‌ها درمنطقه جلوگیری کند؛ اگر کشورهای اسلامی راه‌های حیات صهیونیست ها را نبندند فردا در مقابل پیامبر خدا (ص) چه خواهند گفت؟

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ۱۳ بهمن کرج فرا رسیدن سالروز مبعثت پیامبر اسلام (ص) و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: درس امروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) این است که همه مردم دنیا با حقیقت بعثت آشنا شوند و اینکه بندگی خدا کنند و زیر بار طاغوت نروند.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه امروز آمریکا و صهیونیست‌ها نماد واقعی طاغوت هستند و سکوت تمام ادیان الهی در برابر آنها خیانت به انسان و انسانیت است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها دست از ددمنشی بر نمی دارند و رژیم صهیونیستی طی چهار ماه اخیر ۲۶ هزار و ۹۰۰ انسان بی گناه را در غزه شهید و ۶۶ هزار نفر دیگر را زخمی کرده است. شهادت این همه انسان جنایت بزرگ جنگی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه راه از بین بردن مجسمه‌های پلید و خبیث یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی، وحدت و انسجام جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید با اتحاد و انسجام از ادامه جنایات صهیونیست‌ها درمنطقه جلوگیری کند، اگر کشورهای اسلامی راه‌های حیات صهیونیست ها را نبندند فردا در مقابل پیامبر خدا (ص) چه خواهند گفت؟

امام جمعه کرج افزود: سران آمریکا قبل از صحبت کردن فکر کنند و عاقلانه حرف بزنند زیرا در سال های گذشته سیلی‌های محکمی از فرزندان ایران اسلامی و جبهه مقاومت دریافت کرده اند. آمریکا، اسرائیل و تمام جهان استکبار می دانند که ایران مانند افغانستان و عراق نیست که البته باید از حضورخفت بار خود در این مناطق هم عبرت می گرفتند.

وی با بیان اینکه امروز تقسیم کاری که در جبهه مقاومت برای اداره منطقه شکل گرفته ستودنی است، تصریح کرد: حمله پهپادی توسط مقاومت عراق به آمریکا پیام داد که هیچ نقطه ای برای جبهه استکباری امن نیست. البته چه منطقه را ترک کنند و چه بمانند تا وقتی که این سیاست ها را دارند شعار هر جمعه ما مرگ بر آمریکا است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به پرتاب ماهواره بر جمهوری اسلامی ایران در دو هفته اخیر گفت: این اقدام موجب عصبانیت اروپایی‌ها و غربی ها شده است . دستیابی به این فناوری ها بیانگر پیشرفت های ایران اسلامی است و جبهه مقاومت با این فناوری های نوین نشان داده است که همواره درحال پیشرفت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha