• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402111309706
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه موقت سمنان:

همه باید در پی تحقق مشارکت قوی باشند

همه باید در پی تحقق مشارکت قوی باشند

ایسنا/سمنان امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات اسفند گفت: هر که در این شرایط به دنبال تحقق مشارکت قوی نباشد منافق است.

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس ۱۳بهمن ماه در خطبه های این هفته نمازجمعه سمنان ضمن تبریک دهه فجر و سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی به کشور، از انقلاب ۵۷ به عنوان یک انقلاب مردمی نام برد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پشتبانی مردم و با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

وی از دهه فجر و ۱۲ بهمن به عنوان یوم الله نام برد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری های امام(ره) و با اتکا به حمایت های مردمی به پیروزی رسید.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به کینه نظام سلطه از انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز هم با وجود گذشت ۴۵ سال ، پیروزی انقلاب را برنتابیده و همچنان با جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند.

عبدوس به انتخابات اسفندماه و اهمیت آن پرداخت و ضمن تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در کشور تصریح کرد: حضور حداکثری پای صندوق رای بر اقتدار کشور می‌افزاید.

وی با اشاره به تاکید رهبری معظم انقلاب در ارتباط با مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفندماه خاطرنشان کرد: آنانی که هدفشان در این شرایط حساس، تحقق مشارکت قوی در انتخابات نیست منافق هستند.

امام جمعه موقت سمنان، حضور پرشور در انتخابات پیش رو را پشتوانه ای برای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، خنثی‌کننده دسیسه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه برای حفظ این انقلاب خون های زیادی ریخته شده ادامه داد: شهدای ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران جنگیدند و جانفشانی کردند و در این برهه از زمان برای جلوگیری پایمال شدن خون شهدا، حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه است.

خطیب جمعه سمنان اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات یک وظیفه ملی و دینی است و انتظار می رود که عموم مردم با مشارکت قوی و حضور در پای صندوق‌های رای دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

عبدوس با بیان اینکه مردن در بحث معیشت با مشکلاتی روبرو هستند اضافه کرد: همه می دانیم که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما در این برهه حساس، حفظ وحدت برای رفع مشکلات ضروری است.

وی با بیان اینکه حمایت از مسوولان به رفع مشکلات کمک می کند افزود: مسوولان به پشتوانه مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات است که می توانند با تلاش و همت بر اقتدار انقلاب اسلامی ایران بی‌افزایند.

امام جمعه موقت سمنان همچنین به تداوم جنایات صهیونیست ها در غزه پرداخت و اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی با جنایات خود دست به نسل کشی در غزه زده است.

وی با اشاره به تلاش های مجاهدانه محور مقاومت گفت: مقاومت جانانه مردم غزه در این شرایط تحسین برانگیز است و آزادگان جهان به حمایت از نردم مظلوم فلسطین می پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha