• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402111309776
  • خبرنگار : 50441

رجب‌زاده: وقت کشی در تفکرات ما جایی ندارد

رجب‌زاده: وقت کشی در تفکرات ما جایی ندارد

ایسنا/فارس سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به گلایه سرمربی نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که اتلاف وقت و ضد فوتبال در تفکرات او و بازیکنانش جایی ندارد. 

عصر جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه حافظیه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. 
در کنفرانس خبری پس از مسابقه، ابراهیم اشکش سرمربی تیم نفت، با اشاره به صحبت‌های مهدی رجب‌زاده در پایان بازی رفت که تیم خوزستانی را به ضد فوتبال و اتلاف وقت متهم کرده بود، اعتقاد داشت که در این مسابقه هم فجر چنین رویه‌ای را در پیش گرفته و به اتلاف وقت پرداخته است. 

سرمربی فجر در پاسخ به سوال خبرنگاران در این خصوص گفت: معمولا کسانی چنین حرف‌هایی می‌زنند که خودشان چنین تفکری دارند. ما در دقیقه ۸۵ گل زدیم و در دقایق پایانی هم فقط دو بازیکن ما روی زمین افتادند که یکی از آنها را تعویض کردیم و دیگری را هم نتوانستیم تعویض کنیم چون ۵ تعویضمان را انجام داده بودیم. 

رجب‌زاده: وقت کشی در تفکرات ما جایی ندارد

رجب‌زاده در خصوص مسابقه نیز گفت: این برد برای ما خیلی حیاتی بود و بچه‌ها خیلی برای این پیروزی دویدند، هرچند در بحث فنی، توقع بیشتری از آنها داشتم. 

وی افزود: در نیمه دوم بهتر شدیم اما اگر زودتر به گل می‌رسیدم، بازی برایمان آسان‌تر می‌شد و گل‌های بیشتری می‌زدیم. 

کاپیتان پیشین فجر شهید سپاسی و ذوب آهن ادامه داد: معمولاً اولین بازی بعد از تعطیلات اولین بازی سخت است و نفرات جدید هم نیاز به زمان برای هماهنگی دارند اما باعث خشنودی من بود که اولین بازیمان که خیلی هم سنگین بود را برنده شدیم و امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم. 

رجب‌زاده درباره نحوه قضاوت داور مسابقه هم گفت: ما در نیم فصل اول از داوری‌ها ضربه زیادی خوردیم اما امروز داوری بسیار خوبی را شاهد بودیم. امیدواریم با شروع مسابقات لیگ برتر، در چینش داوری‌های لیگ یک خللی ایجاد نشود و شاهد حضور داوران با تجربه در بازی‌های حساس این مسابقات باشیم. 

رجب‌زاده: وقت کشی در تفکرات ما جایی ندارد

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیمش در پایان مسابقات بتواند با حمایت رسانه‌ها و تماشاگران جشن صعود بگیرد. 

به گزارش ایسنا، تیم فجر سپاسی هم اکنون با ۳۶ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای صعود به لیگ برتر باید بتواند خود را بین دو تیم بالای جدول قرار دهد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha