• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402111309807
  • خبرنگار : 50629

برف در گلستان هم تعطیلی آورد؛

مدارس کدام شهرهای گلستان مجازی شدند؟

مدارس کدام شهرهای گلستان مجازی شدند؟

ایسنا/گلستان مدارس برخی شهرستان‌های استان گلستان به علت بارش برف و برودت بیش از حد هوا به حالت مجازی درآمد.

در پی برودت و سرمای هوا، فعالیت آموزشی برخی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲؛ غیرحضوری و در بستر نرم افزار کاربردی «شاد» انجام خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان مناطقی که به صورت غیرحضوری و مجازی هستند به صورت زیر اعلام می‌شود:

در شهرستان گرگان فقط مدارس روستاهای زیارت و شاهکوه سفلی و در شهرستان علی‌آبادکتول مدارس دهنه زرین گل، مدارس روستاهای میان رستاق ،خاک پیرزن, زرین گل، سیاه رودبار، شیرین آباد و همچنین مدارس روستای محمدآباد کتول به صورت مجازی خواهند شد.

در شهرستان رامیان فقط شهر رامیان و روستاهای کوهستانی و در شهرستان آزادشهر فقط شهر نوده خاندوز و بخش چشمه ساران به حالت مجازی فعالیت خواهند کرد و در شهرستان گالیکش همه مدارس به صورت مجازی به فعالیت ادامه می دهند.

در این اطلاعیه شهرستان در کردکوی فقط مدارس روستای حاجی‌آباد و در شهرستان  کلاله تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و همچنین تمامی مقاطع در روستاها و شهر فراغی به صورت مجازی تداوم فعالیت خواهند داشت و در شهرستان گنبدکاووس فقط مدارس ابتدایی شهر گنبدکاووس در نوبت صبح فعالیت خود را به صورت مجازی انجام خواهند داد.

بر اساس تصمیم شورای اموزش و پرورش در شهرستان مراوه‌تپه فقط کلیه مدارس بخش گلی داغ و در شهرستان مینودشت، فعالیت کلیه مدارس شیفت صبح مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در نقاط کوهستانی مسیرهای دوزین و قلعه قافه به صورت مجازی خواهد بود. 

این اطلاعیه تذکر داده است که فعالیت مدارس و مراکزی آموزشی مناطقی شهرستان‌هایی که اعلام شد به صورت مجازی خواهد بود و باقی مدارس به صورت عادی و حضوری انجام خواهد گرفت و فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و آق‌قلا به صورت حضوری و عادی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha