• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111309816
  • خبرنگار : 30147

بخشدار بخش رخ تربت‌حیدریه خبر داد

اسکان اضطراری ۱۵ خانوار در مساجد و مدارس رباط سنگ/ مسیر رباط‌ سنگ به تربت‌حیدریه مسدود است

اسکان اضطراری ۱۵ خانوار در مساجد و مدارس رباط سنگ/ مسیر رباط‌ سنگ به تربت‌حیدریه مسدود است
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار بخش رخ تربت‌حیدریه از اسکان اضطراری ۱۵ خانوار در راه مانده در مساجد و مدارس شبانه‌روزی رباط سنگ در پی بارش شدید برف و کولاک و یخبندان خبر داد.

حمید میرزابیگی، در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت اسکان اضطراری مسافران در محور تربت‌حیدریه به مشهد و بالعکس گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک و یخبندان مسیر رباط‌ سنگ به سمت تربت‌حیدریه مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشداری جلگه رخ با کمک نیروهای بسیج ۱۲ مکان را برای اسکان اضطراری مسافران آماده کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به بازگشایی مسیر تعداد ۱۵ خانواده در مساجد و مدارس شبانه‌روزی شهر رباط سنگ اسکان داده شده‌اند.

مدارس تربت‌حیدریه تعطیل شد

معاون عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه هم از تعطیلی مدارس این شهرستان در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح خبر داد و گفت: کلاس‌ها در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

سید علی موسوی، گفت: با توجه به شروع بارش برف از صبح امروز تمام دستگاه‌های متولی از جمله راهداری، پلیس راهور و دستگاه‌های امدادرسان در مسیرهای مواصلاتی حضور یافتند و در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: چهار مکان برای اسکان اضطراری مسافران در شهر رباط سنگ در نظر گرفته شده‌ است و همچنین بخشداری و تمام دهیاران بخش رخ  در مسیر مواصلاتی مشهد مقدس در آماده‌باش کامل هستند.

معاون عمرانی فرماندار تربت‌حیدریه گفت: با توجه به حجم سنگین خودروها تردد به ویژه در گردنه‌های سبز و خماری به کندی صورت می‌گیرد و راهداران در نقاط برف‌گیر اقدام به انجام عملیات‌های برف‌روبی و یخ‌زدایی کرده‌اند.

وی در پایان از همه هموطنان خواست تنها در صورت ضرورت و با تجهیزات کامل زمستانی اقدام به سفر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha