• جمعه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111309833
  • خبرنگار : 30147

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان خبر داد

امدادرسانی به ۸۵ مسافر زمستانی گرفتار در برف وکولاک/ توزیع ۱۰۰ تخته پتو میان مسافران

امدادرسانی به ۸۵ مسافر زمستانی گرفتار در برف وکولاک/ توزیع ۱۰۰ تخته پتو میان مسافران

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از امدادرسانی به ۸۵ مسافر زمستانی گرفتار در محورهای مواصلاتی متأثر از برف و کولاک توسط امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

محمد رضایی رکن‌آبادی در گفت و گو با ایسنا از آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر شهرستان قوچان در پی برف و کولاک شدید در شهرستان و محورهای مواصلاتی خبر داد و افزود: به دلیل بارش‌ شدید برف و برودت شدید هوا در محورهای مواصلاتی شهرستان قوچان تمامی پرسنل امدادی و نجاتگران شعبه برای امداد رسانی‌های احتمالی در حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی اظهار کرد: دو تیم امداد و نجات در پایگاه‌های جاده‌ای در محورهای قوچان به فاروج و قوچان به چناران با خودروهای آمبولانس و ست نجات مستقر هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان همچنین با اشاره به اینکه ۳ تیم عملیاتی با خودرو پیکاپ و یک دستگاه خودرو سنگین یونی ماگ با تجهیزات کامل در مرکز اداری مستقر هستند، بیان کرد: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود از ترددهای غیرضروری خودداری نموده و در صورت لزوم حتماً تجهیزات زمستانی در خودرو به همراه داشته باشند.

امدادرسانی به ۸۵ مسافر زمستانی گرفتار در برف وکولاک/ توزیع ۱۰۰ تخته پتو میان مسافران

وی در ادامه از اسکان ۸۵ نفر از مسافرین در راه مانده در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در پی بارش‌های شدید برف و کولاک و بسته شدن محور قوچان به درگز جمعیت هلال‌احمر بین مسافرین تعداد ۱۰۰ تخته پتو، ۸۰ قوطی کنسرو جات، ۱۰۰ قرص نان و ۱۰ کیلو خرما توزیع نمود.

رضایی رکن‌آبادی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر قوچان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha