• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: دیدگاه
  • کد خبر: 1402111410101
  • منبع : مطبوعات

حفظ انقلاب از گزند حوادث

حفظ انقلاب از گزند حوادث

دهه فجر سال ۱۴۰۲ هم فرارسید! انقلاب اسلامی با گذر از دره‌های عمیق و گردنه‌های سخت و تلخ حوادث، چهل و پنج سالگی را به پایان برد و چهل و ششمین سال تولد خود را جشن می‌گیرد! چه سال‌های پرفراز و فرودی! چه خون‌دل‌ها و حماسه‌ها و اسطوره‌های مانایی! چه تجارب تلخ و شیرین و گران‌سنگی برای تاریخ و همه نسل‌های بعد!

 به گزارش ایسنا، عبدالرسول هاجری در یادداشتی در شهروند نوشت: داستانی بلند و حکایاتی شیرین و شنیدنی از اشک‌ها و لبخندها، شکست‌ها و پیروزی‌ها، جنگ و خون و تحریم و هزاران تیر زهرآگین و دام دشمنان و بدخواهان، غربت و صبر و حماسه‌های بزرگ و پایان‌ناپذیر ملت شریف و نجیب و مومن و وفادار «ایران»!
در این حدود نیم قرن، از یکسو، حیله و مکر بی‌امان دشمنان دین و آزادی و استقلال، برای هر روز و هفته و ماه و از سوی دیگر، هوشمندی، تدبیر، توکل و اخلاص، وحدت و همدلی و مقاومت و مبارزه ملت ایران!
در طول این سال‌ها، گرچه در تندباد حادثه‌ها و گرداب لغزش‌ها، ندانم‌کاری‌ها و نامهربانی‌ها، بعضی‌ها کم‌آوردند، از پا و نفس افتادند و عهد و پیمان با خدا و شهیدان را فراموش کرده و گاه حتی در برابر مردم و نظام و رهبری ایستادند، «اما» قافله انقلاب، با وجود همه زخم «خودی»ها و ناخودی‌ها، به یمن وحدت و همدلی امت و امام، سرفراز و سربلند و استوار در «ایران» و «منطقه» و «جهان» همچنان به پیش می‌رود و هر روز قله‌های جدیدی را در عرصه‌های مختلف فتح می‌کند!
دشمنان ریز و درشت این دین و ملت، از صدام گرفته تا شبکه «من و تو»، هلاک و منفور شده و به تاریخ پیوستند! و برخی دیگر، مثل آمریکا و اروپا و اسرائیل، در برابر جبهه اسلام و انسانیت در «گرداب» عراق و شام و یمن و لبنان و فلسطین و... گیر افتاده و دست و پا می‌زنند!
ما، در فصل«فتنه»ها، در برابر هر نسیم سست، مثل برگ‌های زرد پاییزی، هرگز «نمی‌ریزیم» و بر زمین نمی‌افتیم!
امسال هم، با وجود همه دردها، رنج‌ها، خون‌دل‌ها و «نقد»های جدی اما بر عهد و پیمانی که با «خدا» و امام و شهیدان در سال ۵۷ بسته‌ایم، استوار ایستاده‌ایم و به «اذن الله» و فرمان «امیر قافله» در روز «۲۲ بهمن» و در «انتخابات مجلس»، و هر میدان و عرصه و جبهه‌ای که به اسلام و ایران و انقلاب اسلامی مربوط می‌شود، مثل دریا، مثل سیل، مثل موج‌های خروشان جاری می‌شویم و دوباره حماسه و شکوه می‌آفرینیم تا این امانت و یادگار دوران را سالم و بی‌گزند، به صاحب اصلی آن، «عجل الله تعالی فرجه»  تقدیم کنیم!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha