• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402111410185
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

راهیابی هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره ملی تجسمی فجر

راهیابی هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره ملی تجسمی فجر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان این استان به جشنواره ملی تجسمی فجر راه یافتند.

«صادق خاک‌نژاد» در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در جمع خبرنگاران افزود: ۳۶۰ اثر از ۶۷هنرمند هم استانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شد که آثار ۱۵ هنرمند برتر شدند و امروز آثار آنها در نگارخانه باران به نمایش گذاشته شد.

وی اظهارکرد: همزمان این نمایشگاه در بهمئی، گچساران و دهدشت که دارای قابلیت به نمایش گذاشتن آثار هنری هستند به نمایش گذاشته شده است که در گچساران این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۶ بهمن، بهمئی ۲۶ تا ۳۰ بهمن و دهدشت از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند این جشنواره برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این جشنواره آثار داوود ایزدپناه در بخش عکاسی، علی مراد فریدونی نقاش‌، اسحاق آقایی عکاسی، صادق شیخ ممو خوشنویسی، فرید آزادی عکاس، منصور شایان‌فر پوستر، عبادالله کرمی نقاش، مهسا حسینی تصویر ساز، علی اکبر مهربانی طراح و امید اسلامی کارکاتور به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ایسنا، خاک نژاد همچنین از راهیابی آثار هنرمندان عکس، نقاشی و طراحی به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر که دارای جایزه ملی است خبر داد و بیان کرد: اسحاق آقایی در بخش تک عکس و مجموعه چند عکس، صادق رودشتی در بخش تک عکس، آقای احدی در تک عکس، عبدالرسول شرفی نقاشی و عبادالله کرمی طراحی به بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر راه یافتند.

گفتنی است که در حاشیه این نشست، به مناسبت دهه فجر نمایشگاه تجسم هنر، در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha