• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402111410282

همزمان با چهل و پنجمین سال فجر انقلاب صورت می گیرد

 برگزاری  ۴۵ محفل قرآنی در مساجد، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس قم

 برگزاری  ۴۵ محفل قرآنی در مساجد، حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس قم

ایسنا/قم رئیس اوقاف شهرستان قم از برپایی مراسم جشن انقلاب با محافل قرآنی دهه فجر در ۴۵ مسجد، حوزه علمیه، دانشگاه و مدارس قم با همکاری بقاع شاخص استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی با اشاره به تدارک وسیع اوقاف استان برای ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بر این اساس در مساجد، مراکز حوزوی، دانشگاه‌ها و مدارس، مراسم جشن انقلاب همراه با محافل قرآنی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری مراسم محفل قرآن خوانی در ۴۵ مسجد، مدرسه و حوزه علمیه و دانشگاه شاهد با همکاری بقاع متبرکه شاخص استان قم اشاره کرد و تصریح کرد: آستان مقدس امامزادگان شاه سید علی(ع)، ابراهیم(ع)، موسی مبرقع(ع)، علی بن جعفر(ع)، ابواحمد(ع) و چهارامامزاده(ع)، در برپایی این ۴۵ مراسم همکاری دارند.

صمدانی ادامه داد: مراسم مذکور از روز چهارشنبه 11 بهمن ماه و از ساعت هفت و نیم صبح در مدرسه شهیدین فاطمی شروع شده و تا روز 22 بهمن ماه  ادامه دارند.

وی گفت: در ۱۲مسجد و ۲۳ مدرسه ،۱۰ مرکز علمی حوزوی و دانشگاهی  برنامه‌های مختلفی با عنوان جشن انقلاب و محافل قرآنی با مشارکت بقاع شاخص تدارک دیده شده است که این مدارس شامل آموزشگاه‌های دخترانه و پسرانه در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با توجه به کثرت مدارس، مساجد و حوزه های علمیه و  دانشگاه‌ها اظهار کرد: سعی شده در همه مناطق  و محله های مختلف استان، شاهد برگزاری مراسم جشن انقلاب و محافل قرآنی باشیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha