• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402111410337
  • خبرنگار : 50428

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

مسابقات اسکواش در اردبیل برگزار شد

مسابقات اسکواش در اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، مسابقات اسکواش آقایان و بانوان در اردبیل برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات اسکواش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این مسابقات ۲۵ نفر در بخش آقایان و ۱۸ نفر در بخش بانوان شرکت کرده بودند.
مسعود مردوار ادامه داد: در رده سنی ۱۱ سال آقایان، محمدطاها سروی و مهربد حسینی به ترتیب نفرات اول و دوم و پوریا مردوار و کنعان سلیمانی مشترکا نفر سوم شدند.
وی با بیان اینکه در رده سنی زیر ۱۹ سال آقایان، نیما مردوار در جایگاه نخست ایستاد و امیر محمد صفری و دانیال قنبری به ترتیب دوم و سوم شدند، اضافه کرد: در رده سنی آزاد بخش آقایان هم هادی موسوی، محمد آزمون و بهمن کیانی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
به گفته مردوار، در رده سنی آزاد بخش بانوان، سمیه مهدی فر نفر اول، فاطمه بستانی دوم و آنا موسی زاده و فاطمه مهدی نیا مشترکا سوم شدند.
وی تصریح کرد: در رده سنی زیر ۱۹ سال بانوان هم، آرینا خانقاه و کوثر قلی زاده نفرات اول و دوم و حسنا قلی زاده و دینا نمازی مشترکا سوم شدند.
 مسئول برگزاری مسابقات اسکواش تشریح کرد: منتخبان این دوره از مسابقات به مسابقات شمالغرب کشور در تبریز اعزام می شوند، ادامه داد: این مسابقات با حضور ورزشکاران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان ۱۹ و ۲۰بهمن به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
مردوار با بیان اینکه این دوره از مسابقات بدون حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و مدیریت خانه اسکواش برگزار نمی شد، افزود: حمایت از ورزشکاران و فعالان این رشته از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی قابل تقدیر است و همین حمایت ها سبب می شود که ورزشکاران انگیزه لازم را پیدا کرده و به صورت حرفه ای کار را دنبال کنند.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم به شعار فدراسیون اسکواش" هر خانواده یک تیم اسکواش" را محقق کنیم، افزود: رشته اسکواش باید بین مدارس وخانواده ها به عنوان یک رشته ورزشی مورد پذیرش قرار گیرد.

وی آمادگی هیات اسکواش استان را برای همکاری با سازمان آموزش و پرورش به منظور استعدادیابی از بین دانش آموزان اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha