• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402111410385
  • خبرنگار : 50176

رئیس جهاد دانشگاهی استان:

چهارمین جشنواره سراسری «اقوام ایران‌زمین» در لرستان برگزار می‏‌شود

چهارمین جشنواره سراسری «اقوام ایران‌زمین» در لرستان برگزار می‏‌شود

ایسنا/لرستان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری چهارمین جشنواره سراسری «اقوام ایران‌زمین» از سوی این واحد در استان خبر داد.

دکتر فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا از فراخوان چهارمین جشنواره اقوام ایران‌زمین از سوی این نهاد خبر داد و گفت: این جشنواره سراسری در سه بخش علمی، فرهنگی و هنری اردیبهشت‌ماه سال آینده در لرستان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه بخش هنری این جشنواره ویژه دانشجویان و شامل رشته‌های عکاسی و طراحی لباس است، افزود: بخش فرهنگی این جشنواره شامل برپایی نمایشگاه آثار منتخب، برپایی نمایشگاه‌ صنایع دستی اقوام، رونمایی کتاب، اکران فیلم، اجرای گروه‌های آیینی ـ سنتی و بخش علمی نیز با رویکرد زاگرس‌شناسی برگزار می‏‌شود.

فرامرزیان برگزاری کارگاه‌های علمی، برگزاری سمینارها، نشست‌ها و بازدیدهای علمی را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره اعلام کرد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره واقع در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شده و آیین اختتامیه و اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه نیز دهه سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان با اشاره به مشارکت دستگاه‌هایی از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رویتاب، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، دانشگاه لرستان، بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان، دانشگاه‌های لرستان، علوم پزشکی و فنی و حرفه‌ای لرستان، مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‎آباد و... با جهاد دانشگاهی واحد لرستان در برگزاری این جشنواره گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‎توانند از طرق نشانی اینترنتی https://www.roytab.iriranzamin۴ برای ثبت‌نام اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره ۳۳۲۱۴۷۳۳ با پیش‌شماره ۰۶۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha