• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1402111410548
  • منبع : نور نیوز

نگاهی به «تمساح خونی»

ستاره‌ای به نام جواد عزتی

ستاره‌ای به نام جواد عزتی

جواد عزتی‌ پس از سال‌ها درخشش جلوی دوربین، به پشت دوربین آمده و اولین فیلم خود را کارگردانی کرده است. کمدی سرپا و مفرح که مخاطبش را با لذت به خانه می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، تعداد بازیگرانی که پس از سال‌ها نقش‌آفرینی جلوی دوربین، تصمیم می‌گیرند پشت دوربین بروند و فیلمی را کارگردانی کنند کم نیست. وسوسه کارگردانی همیشه سراغ بازیگران می‌آید و برخی از آن‌ها را در این عرصه هم به توفیق می‌رساند. حالا نوبت جواد عزتی‌ است که پس از سال‌ها درخشش جلوی دوربین، به پشت دوربین بیاید و اولین فیلم خود را کارگردانی کند؛ یک کمدی سرپا و مفرح که مخاطبش را با لذت به خانه می‌فرستد.

«تمساح خونی» تقریبا تمام عناصر لازم برای تبدیل‌شدن به یک کمدی پرفروش را دارد: بازیگران مشهور و در صدر آن‌ها خود عزتی، شوخی‌های پرتعداد و جذاب، غافلگیری و البته رنگ و لعاب! فیلم اما به این عناصر محدود نیست و برخلاف بیشتر کمدی‌های پرفروش سال‌های اخیر، از فیلمنامه‌ای چفت‌وبست‌دار بهره می‌برد. تمساح خونی داستان دو کارگر ساده است که مجبور می‌شوند در موقعیتی عجیب قرار بگیرند و این اجبار، آن‌ها را وارد مجموعه زنجیرواری از چالش‌ها می‌کند؛ چالش‌هایی که بستر کمدی موقعیتِ تمساح خونی می‌شوند.

«تمساح خونی» فیلم خوش‌ریتمی‌ است، اتلاف وقت نمی‌کند و با تنوع لوکیشن‌ها و موقعیت‌ها، از یکنواخت‌شدن پرهیز می‌کند. صحنه‌های اکشن پرتعداد هم به جذابیت بصری فیلم اضافه کرده و البته بزرگترین نقطه قوت فیلم، خود جواد عزتی‌ است که انگار در چهار پنج سال اخیر که در هیچ فیلم کمدی حضور نداشته،تمام انرژی خود برای خنداندن مخاطب جمع کرده و در این فیلم خرج می‌کند.

«تمساح خونی» فیلمی است که به‌راحتی می‌تواند یک گیشه خوب داشته‌باشد و حتی به رقابت با رکورد فیلم‌هایی مثل فسیل و هتل فکر کند. عزتی برای اولین تجربه کارگردانی با «تمساح خونی» نمره قبولی می‌گیرد و استعداد بالای خود برای خلق یک فیلم کمدی را به تصویر می‌کشد. شاید اگر سیمرغ مردمی جشنواره حذف نمی‌شد، از همین روز اول و با خیال راحت می‌شد تمساح خونی را برنده این سیمرغ دانست.

منبع:نورنیوز

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha