• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111410639
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون استاندار اصفهان:

۷۶۸ پروژه عمرانی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

۷۶۸ پروژه عمرانی دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده و قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال را ۷۶۸ پروژه اعلام کرد.

مهران زینلیان اظهار کرد: دهه فجر امسال، در استان ۶۷ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد و ۷۰۱ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید. شهرستان‌های لنجان با ۱۷ پروژه، شهرستان فلاورجان با هشت پروژه و شهرستان نجف‌آباد با ۶ پروژه بیشترین تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده استان در دهه فجر را خواهند داشت.

وی بیان کرد: در شهرستان فریدن ۷۵ پروژه، شهرستان تیران و کرون ۷۳ پروژه، در شهرستان نجف‌آباد ۵۱ پروژه، شهرستان لنجان ۵۰ پروژه و شهرستان کاشان ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

او با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری‌های استان در دهه فجر، گفت: شهرداری لنجان ۱۲ پروژه، شهرداری برخوار پنج پروژه و شهرداری نجف‌آباد سه پروژه را کلنگ‌زنی خواهند کرد.

زینلیان افزود: ۳۲ پروژه قابل افتتاح در شهرداری نجف‌آباد، ۲۳ پروژه در شهرداری کاشان و ۱۷ پروژه در شهرداری لنجان به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون استانداری اصفهان گفت: دهیاری‌های شهرستان فلاورجان با هشت پروژه، شهرستان ورزنه با چهار پروژه و شهرستان نجف‌آباد با سه پروژه به ترتیب بیشترین پروژه‌های کلنگ‌زنی‌شده دهیاری‌های استان را خواهند داشت. همچنین ۷۰ پروژه در دهیاری‌های شهرستان فریدن، ۲۲ پروژه در دهیاری‌های شهرستان ورزنه و ۲۱ پروژه در دهیاری‌های شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در میان دستگاه‌های اجرایی استان، وزارت کشور با کلنگ‌زنی ۵۸ پروژه و افتتاح ۳۵۸ پروژه بیشترین تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی و افتتاح استان را در دهه فجر به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، زینلیان اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، پروژه‌های یادشده در این استان با حضور مسئولان ملی و استانی کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha