• شنبه / ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402111410648
  • خبرنگار : 50200

استاندار مازندران:

توجه به زیر ساخت‌های رامسر و تنکابن از اقدامات دولت است

توجه به زیر ساخت‌های رامسر و تنکابن از اقدامات دولت است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرستان رامسر به‌رغم اینکه عروس ایران نام گرفته اما مورد توجه قرار نگرفت، گفت: بنا داریم این شهرستان بین‌المللی به لحاظ زیر ساختی بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سید محمود حسینی پور عصر امروز، ۱۴ بهمن ماه در آیین کلنگ زنی پروژه مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی گالش محله رامسر، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم از انقلاب جدایی ناپذیرند، در تمامی عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته و در سرنوشت خود مشارکت دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای برگزاری اجلاس خزر به میزبانی رامسر، این شهر باید دارای زیرساخت‌های مطلوب باشد، تصریح کرد: موضوع آب یکی از همین زیرساخت‌هاست و دنبال این هستیم اقداماتی انجام دهیم که گشایش خوبی در منطقه رقم بخورد.

این مسئول از سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون دلاری در رامسر خبرداد و گفت: ایجاد مجتمع بهداشتی در رامسر می‌تواند زمینه ساز حضور کشورها در منطقه شود.

حسینی‌پور با تاکید براینکه وظیفه دولت است برای شهر رامسر به جهت گردشگر پذیر بودن خدمات مطلوب ارائه کند، خاطرنشان کرد: لازم است مشکلات ترافیکی و آب شرب رامسر حل شود. البته هر روز پروژه‌های خوبی از سوی اب منطقه‌ای در شهرستان داریم که در رامسر پروژه‌های متعددی اجرایی خواهد شد.

توجه به زیر ساخت‌های رامسر و تنکابن از اقدامات دولت است

افتتاح پروژه ساحلی و اسکله شهر تنکابن

استاندار مازندران در ادامه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر در غرب استان، با بیان اینکه چند دهه قبل بسیاری از فعالیت‌های ما توسط مهندسان و پزشکان غیربومی و خارجی انجام ‌می‌گرفت،‌ گفت: اما الان تمامی فعالیت‌های ما بومی شده ایرانیان زمام تمام امور را به دست گرفته‌اند.

سیدمحمود حسینی‌پور یکی از افتخارات استان را وجود ۷ بیمارستان با مجوز توریست درمانی عنوان کرد و افزود: ۹۷ درصد روستاهای کشور امروز از نعمت گاز بهره‌مند شدند که در دنیا بی‌سابقه است؛ همچنین در مباحث سلامت و بهداشت، جاده، راه و پوشش‌های مخابراتی، صداوسیما و غیره پیشتاز و پیشرو هستیم و این بخاطر مردمی بودن انقلاب ماست.

حسینی‌پور با بیان اینکه دشمن امروز روی توانمندی‌های جوانان و نقاط قوت ما کار می‌کند و مدیون ایثارگران و شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: از مردم‌ تنکابن بواسطه صبوری آنها در اتمام پروژه‌ها قدردانی می‌کنیم، توسعه و سازندگی در تنکابن سرعت خوبی دارد و پروژه‌های جدید در شهرستان به همت نماینده مازندران پیشرفت خوبی دارد.

استاندار مازندران با تاکید بر بکارگیری از جوانان نخبه، افزود: طرح ساحلی تنکابن می‌تواند به عنوان یک الگو در استان پیگیری شود. همچنین طرح بزرگ بیمارستان ۲۲۰‌تختخوابی تنکابن نیز یکی از مدرن‌ترین‌ها در استان بوده و می‌تواند منطقه غرب مازندران را پوشش دهد.

حسینی‌پور از انجام‌مطالعات طرح آزادراه چالوس به رامسر خبر داد و افزود: تامین مالی این طرح انجام گرفته و بانک‌ها در این طرح پای کار هستند و می‌تواند تحول بزرگی برای منطقه باشد.

وی همچنین از تاسیس هفت جزیره در دریای مازندران خبر داد و گفت: ۲ جزیره در منطقه تنکابن در دستور کار است و امیدواریم نخبگان شهرستان تنکابن و دلسوزان کمک کنند تا تنکابن جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

توجه به زیر ساخت‌های رامسر و تنکابن از اقدامات دولت است

وی پروژه اسکله و پیاده‌راه ساحلی را مناسب‌ترین طرح بعد از آزادسازی ۶۰ متر ساحل به دستور رئیس‌جمهور دانست و افزود: ساحل متناسب با شان مردم منطقه و کشور آماده ارائه خدمات شده و شهردار تنکابن در این ماموریت پیش قدم بوده و حرکت را آغاز کرده است.

وی خواستار ورود بخش خصوصی به پروژه‌های تفریحی جهت خدمت‌رسانی به مردم شد و گفت: کارهای بزرگ را باید به دست بخش خصوصی سپرد تا علاوه بر حمایت از بخش خصوصی رضایت عموم هم از طریق دولتی و هم خصوصی حاصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha