• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402111510776
  • خبرنگار : 90111

حریف ایران، از مثلث عاشق هجومی تا اقتدار دفاعی

حریف ایران، از مثلث عاشق هجومی تا اقتدار دفاعی

حریف ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. قطر همزمان مثلث بسیار آماده‌ای هم در خط حمله دارد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال قطر در آخرین دیدار دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف ازبکستان رفت و توانست بعد از تساوی یک بر یک در پایان ۱۲۰ دقیقه در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کند و حریف ایران در دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شود.

روزنامه الوطن نوشت: «قطر به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا و مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشته است؛ به طوری که در پنج بازی برگزارشده‌اش تنها دو گل دریافت کرده که بهترین آمار در بین همه تیم‌هاست.

تیم ملی  فوتبال قطر تنها در بازی برابر فلسطین و ازبکستان دروازه‌اش را باز شده دیده است.

قطری‌ها به لطف مثلث خط حمله خود یکی از بهترین خط حمله‌های جام را در اختیار دارند. همه گل‌های قطر توسط مثلث خط حمله تیم یعنی اکرم عفیف، حسن الهیدوس و معز علی به ثمر رسیده است.

قطر تاکنون هشت گل به ثمر رسانده است. بهترین گلزن تیم اکرم عفیف است که چهار گل زده است. حسن الهیدوس، کاپیتان باتجربه تیم، هم سه گل به ثمر رسانده است. معز علی هم دیگر گل قطری‌ها را به ثمر رسانده تا همه گل‌های عنابی‌پوشان توسط این سه بازیکن به ثمر رسیده باشد.

به این ترتیب حریف ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و مثلثی هم در خط حمله دارد که به نوشته سایت الوطن عاشق دروازه‌هاست.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۵ ۰۸:۵۴

شدیدا خطرناکه هستش احتمالا قطر در فینال ببینیم

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۵ ۰۹:۱۱

قطر تابه اینجا مقابل تیم صددرصد هجومی ویا حتی همطرازخودش بازی نکرده ومدافع خارجی انها یکی ازپر اشتباه ترین انهاست ودر مقابل ایران به مشکل خواهند خورد

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۵ ۱۰:۵۸

بچه ها به عشق ایران قطر را هم می برند .

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۵ ۱۳:۱۰

قطر ابداً نمیتونه مثل ژاپن و کره باشه،ولی اصلا نباید به دور از عقل و منطق با قطری بازی کرد،،چون اونا هم برای جدال و پیروزی به میدان میان

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۶ ۰۱:۵۰

بچه ها باید تیم قطر را جدی بگیرند اولین اشتباه ممکن است هرگز جبران نشود