• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402111511285
  • خبرنگار : 50006

افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و درمانی در اهر، کلیبر و هوراند

افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و درمانی در اهر، کلیبر و هوراند

ایسنا/آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، چندین طرح عمرانی، خدماتی و درمانی در شهرستان‌های اهر، کلیبر و هوراند به بهره‌برداری رسید. 

با حضور امام جمعه اهر، مدیرعامل مخابرات استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، ۴۳ پروژه مخابراتی در زمینه‌های نصب دکل و دیتای همراه اول (۴G)، اینترنت خانگی تلفن ثابت در روستاها و نصب FTTH وOLT و فیبر نوری در سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل مخابرات استان در این مراسم ارتقای سیستم مخابراتی روستاها را جزو اولویت‌ مخابرات استان برشمرد. 

همچنین با حضور امام جمعه کلیبر، مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان و استان، ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کلیبر به مساحت ۳۰۰متر مربع در محل شعبه تامین اجتماعی با  مجموع اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال شامل: اتاق معاینه، آزمایشگاه، دندانپزشکی، تجهیزات اداری و مالی و غیره به بهره‌برداری رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: درمانگاه کلیبر با ۱۸ نفر ردیف تشکیلاتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و مراجعان ارائه‌ی خدمت خواهد کرد.

سید حسن سیدی افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی کلیبر هم‌اکنون در سطح یک و خدمات آن به صورت سرپایی است و در صورت افزایش تعداد بیمه‌شدگان این درمانگاه به سطوح بالاتر ارتقاء خواهد یافت.  

همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، با حضور مسئولان استانی و شهرستان هوراند یک مدرسه ۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و زیر بنای۸۰ متر مربع در روستای هلیلوی با مشارکت خیرین و اداره‌کل نوسازی مدارس استان به بهره‌برداری رسید و ۱۱ خانه محروم توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه و کمیته امداد هوراند افتتاح و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و درمانی در اهر، کلیبر و هوراند

افتتاح طرح‌های عمرانی، خدماتی و درمانی در اهر، کلیبر و هوراند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha