• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402111511315
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اعلام کرد

نیاز استان اردبیل به ۱۰ هزار نفر حامی ایتام

نیاز استان اردبیل به  ۱۰ هزار نفر حامی ایتام

ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: در راستای جبران کمبود دریافتی مشمولان طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر داریم امسال ۱۰ هزار حامی جدید به جمعیت عظیم حامیان و خیرین استان اضافه کنیم که با تحقق این امر تحول عظیمی در دریافتی‌های افراد نیازمند این طرح به وقوع خواهد پیوست.

علیرضا حسین نژاد  امروز ۱۵ بهمن در آئین تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: خیرین استان اردبیل امسال ۳۶ میلیارد تومان به صورت نقدی در حوزه طرح اکرام کمک رسانی کردند و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان هم  هدایای غیر نقدی هموطنان خیّر بوده است.

وی افزود: ۲۰۳۰ یتیم در سطح استان اردبیل مشمول طرح اکرام ایتام هستند که متوسط دریافتی آن‌ها ۷۸۰ هزار تومان است در صورتی که متوسط دریافتی ایتام در کشور ۹۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل عنوان کرد: ۸۴۱۰ کودک زیر ۱۸سال در طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که ۲۱۶۸۰ حامی در استان از آنها حمایت می کنند و متوسط دریافتی این افراد ۲۳۸ هزار تومان بوده که در برابر میانگین کشوری این حوزه که ۵۰۰هزار تومان می باشد، کمتر از نصف است.

حسین‌نژاد تاکید کرد: در راستای جبران کمبود دریافتی مشمولان طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر داریم امسال ۱۰ هزار حامی جدید به جمعیت عظیم حامیان و خیرین استان اضافه کنیم که با تحقق این امر تحول عظیمی در دریافتی‌های افراد نیازمند این طرح به وقوع خواهد پیوست.

وی گفت: در قالب جشن رمضان که در ابتدای سال جاری در استان برگزار شد در حدود ۴۳۰۰ حامی جدید به جمعیت حامیان استان اضافه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از حامیان طرح اکرام به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و افزود: از همه خانواده ها و همشهریان اردبیلی انتظار داریم که بیش از گذشته کمک حال ایتام باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha