• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402111511318
  • خبرنگار : 50130

افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی در بخش سیروان سنندج

افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی در بخش سیروان سنندج

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج در مراسم افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی در بخش سیروان سنندج، گفت: امسال ۴۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به بخش سیروان اختصاص یافته است.

حسن عسکری امروز (یکشنبه، ۱۵ بهمن ماه) در سفر به بخش سیروان، در جمع مردم روستای حلوان، دهه فجر را بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در ۴۵ سال عمر پربرکت نظام اسلامی، در عرصه‌های مختلف خدمات زیادی انجام شده است و امروز مردم کردستان در روستاهای صفر مرزی و با وجود طبیعت کوهستانی از نعمت گاز برخوردارند.

وی با برشمردن خدمات انجام‌شده در بخش‌های مختلف در روستاهای شهرستان سنندج، گفت: ضریب راه روستایی در وضعیت مناسبی است. امسال ۹ میلیارد تومان بودجه برای توسعه راه روستایی در بخش سیروان تخصیص داده شده است.

فرماندار سنندج ادامه داد: مردمی بودن بزرگترین شاخصه انقلاب و نظام است و مسئولان نیز نوکر و خدمتگزار مردم هستند.

عسکری تجلی حضور مردم در جمهوری اسلامی را مشارکت در انتخابات دانست و اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید کند و حضور مردم پای صندوق‌های رأی نقشه دشمنان را خنثی و امنیت و اقتدار و صلابت کشور را تأمین خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مجلسی قوی را شکل خواهد داد، بیان  کرد: یک مجلس قوی می‌تواند ریل‌گذاری صحیحی انجام دهد و به‌عنوان بازوی کمکی، مسیر حرکت را برای دولت به درستی تعریف کند و شاهد پیشرفت استان خواهیم بود.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار کردستان مشکلات پیش‌ روی آبگیری سد ژاوه برطرف می‌شود و شاهد آبگیری این سد و بهره‌مندی از امکانت آن در سیروان خواهیم بود.

در سومین روز از دهه فجر، فرماندار سنندج همراه تعدادی از مسئولان شهرستانی با سفر به بخش سیروان شهرستان سنندج، چند طرح عمرانی روستایی را افتتاح کرد. طرح گازرسانی به واحدهای صنعتی در روستای سو، طرح آبرسانی روستای دره‌کوله و افتتاح پل دسترسی به مزارع کشاورزی روستای شیان و بهره‌برداری از طرح‌هادی روستایی در روستاهای هشمیز و حلوان از پروژه‌های بود که با حضور فرماندار سنندج به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha