• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111511381
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار تیران و کرون:

تقویت سرمایه‌گذاری کشاورزی مستلزم تشکیل اتحادیه صنفی است

تقویت سرمایه‌گذاری کشاورزی مستلزم تشکیل اتحادیه صنفی است

ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: تقویت سرمایه‌گذاری کشاورزی در این شهرستان مستلزم تشکیل اتحادیه صنفی و کار مشارکتی است.

علی محمدی‌کیا، امروز(یکشنبه، ۱۵ بهمن) در آیین افتتاحیه یک باب گلخانه سبزی و صیفی و خانه مددجویی، اظهار کرد: توسعه کشاورزی مدرن با احداث گلخانه‌ها و کاشت گیاهان دارویی در تیران و کرون ایجاد شده و این اتفاق علاوه بر افزایش تولید، اشتغال در عرصه‌های مختلف را به همراه داشته است.

وی افزود: تشکیل اتحادیه صنفی مثل شرکت تعاونی گلخانه داران علاوه بر هم افزایی امکان و توانایی خرید بذر و تجهیزات مورد نیاز به فعالیت مشارکتی و مدیریت بازار نیز کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، فرماندار تیران و کرون بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز را مهم خواند و یادآور شد: اتحادیه‌های صنفی در این عرصه به کشاورزان و سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند تا بتوانند از این ظرفیت با مدل‌های روز استفاده کنند.

به گفته وی، عدم بسته‌بندی، برند سازی و فراوری تولیدات در تیران و کرون، میزان سوددهی به کشاورزان و تولیدکنندگان را کاهش داده است.

محمدی کیا در بخشی از سخنان خود به حمایت‌های اجتماعی فعالان اقتصادی شهرستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر فرصت‌های تولیدی، اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی منطقه در محرومیت‌زدایی و رفع نیازها نیز کمک می‌کنند.

وی کمک به ایتام، خانواده‌های نیازمند، توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، مسکن مددجویی، مدرسه‌سازی و فعالیت‌های فرهنگی را از جمله فعالیت‌های اجتماعی فعالان اقتصادی در تیران و کرون بیان کرد.

نیاز مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

همچنین رئیس کمیته امداد تیران و کرون در تحویل خانه‌های مددجویان این نهاد با اشاره به نیاز مسکن مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر گفت: در حال حاضر ۳۰ پروژه مسکن مددجویی در این شهرستان در حال احداث است.

اردشیر فرخ وند ادامه داد: ۱۰ باب از آن تحویل مددجویان شده و ۱۰ باب دیگر نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: برای احداث خانه‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد یک میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه از سوی این نهاد اختصاص می‌یابد.

رئیس کمیته امداد تیران و کرون با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در برخی پروژه‌ها مشارکت می‌کند، افزود: در برخی از پروژه‌ها آورده مددجو و کمک خیران نیز وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha