• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402111511386
  • خبرنگار : 50295

رئیس فدراسیون ژیمناستیک:

سهم استان زنجان از اعتبارات فدراسیون ژیمناستیک صفر است

سهم استان زنجان از اعتبارات فدراسیون ژیمناستیک صفر است

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برنامه‌ریزی، اتحاد و همدلی رمز موفقیت در حوزه ورزش به ویژه ژیمناستیک ایران است.

زهرا اینچه درگاهی امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت ژیمناستیک با بیان اینکه در ۲ سال گذشته فدراسیون ژیمناستیک حساب‌رسی نشده و مشکلات نامطلوبی بر آن حاکم شده است، اظهار کرد: شرایط حاکم بر فدراسیون نامطلوب است ولی باید به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم که در پیشبرد اهداف تعیین شده همراهی هیئت‌های ژیمناستیک نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه سقف کمک فدراسیون به استان‌ها در سال‌جاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون بود که بررسی لیست نشان می‌دهد سهم هشت استان از جمله استان زنجان از این اعتبارات صفر بوده، افزود: استان زنجان نیازمند توجه بیشتر است و تلاش می‌کنیم تا در حد امکان جبران گذشته انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌ریزی، اتحاد و همدلی رمز موفقیت در حوزه ورزش به ویژه ژیمناستیک ایران است و کسب سهیه المپیک در رشته ژیمناستیک دور از دسترس نیست، تصریح کرد: هر فردی که سمتی در این رشته ورزشی قبول می‌کند باید آمادگی اجرای آن را نیز داشته باشد.

اینچه درگاهی ادامه داد: در تلاش هستیم تا در اردیبهشت‌ماه سال آینده ۲ دختر ایرانی در مسابقات آسیایی رشته ترامپولین شرکت کنند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز بیان کرد: تعمیرات و توسعه فضای سالن شهید جزءپناهی ژیمناستیک زنجان بستر ساز توسعه این رشته ورزشی در استان است که با تلاش و همت بسیار و با همراهی و پشتکار هیات امکان پذیر شد.

جواد بازرگان با بیان اینکه خانواده‌ها به بدنه دولتی بیش از خصوصی اعتماد دارند و وقتی فرزندان خود را به شما سپرده‌اند باید همواره با رفتار و عملکرد درست پاسخ این اعتماد را بدهیم، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم به راحتی حتی یک ورزشکار و یا مربی از گردونه ورزش خارج شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha