• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402111511394
  • خبرنگار : 50618

رئیس جهاد دانشگاهی کشور تاکید کرد

ضرورت معرفی ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در جامعه

ضرورت معرفی ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در جامعه

ایسنا/مازندران رئیس جهاد دانشگاهی کشور با تاکید براینکه لازم است این نهاد به درستی شناسانده شود، گفت: لازم است در تمام دانشگاه‌های کشور فعالیت استادان و فعالان جهاد دانشگاهی معرفی و توسعه یابد.

حسن مسلمی نائینی، بعد از ظهر یکشنبه، ۱۵ بهمن در دیدار صمیمانه و هم‌اندیشی با اعضاء جهاد دانشگاهی واحد مازندران که در مجتمع چپکرود برگزار شد، اظهار کرد: بدون مشورت هیچ کاری پیش نمی‌رود و این توصیه خداوند به بندگانش است.

در ادامه این هم‌اندیشی چگونگی انتقال برخی اسناد جهاد دانشگاهی مازندران به دفتر مرکزی در روز جمعه، فروش زمین‌های تحت‌ مالکیت جهاد دانشگاهی مازندران، مطالبات درون‌ و برون‌سازمانی، استیجاری بودن ساختمان جهاد دانشگاهی، مزایده زمین‌ها و عدم‌بهره‌وری کارکنان مازندران، واگذاری‌های غیرکارشناسی زمین‌های کشاورزی جهاد و تبدیل آن‌ها به ویلا مهم‌ترین مشکلات جهاد دانشگاهی از سوی کارکنان واحد استانی مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.

ضرورت معرفی و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در جامعه

مسلمی نائینی در پاسخ به این مشکلات گفت: نباید با مشکلات احساسی برخورد کنیم. در جهاد تمامی تصمیم‌گیری‌ها جمعی است و هیچ کاری در جهاد دانشگاهی یک نفره انجام نمی‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور، گفت: مشکلات عجیب و غریبی در جهاد دانشگاهی داریم اما در عین‌حال تعداد زیادی پروژه مولد نیز در حال اجرا است.

ضرورت معرفی و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در جامعه

مسلمی نائینی حقوق، معیشت و سلامت کارکنان را اولویت خود در این نهاد خواند و درباره فروش زمین‌های کشاورزی در مازندران، گفت: فروش زمین تصمیم جمعی بوده و سعی کردیم خود واحد نخستین کسی باشد که منتفع می‌شود و بعد مزایا به سازمان مرکزی در تهران برسد.

ضرورت معرفی و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در جامعه

این مسئول اضافه کرد:۴۰۰ هکتار دیگر از دست رفت، اگر فکر می‌کنید می‌توانید وارد بحث حقوقی شوید من از شما حمایت می‌کنم. بعد از ۴۱ سال نباید با مشکل ساختمان دست‌وپنجه نرم کنید.

محمدرضا یوسفی‌مهر ریاست جهاد دانشگاهی واحد مازندران، نیز با بیان این که ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید ساختمان نیاز داریم، خواستار تامین منابع مالی به ویژه از محل فروش زمین‌ها جهت خرید و تکمیل ساختمان‌های جهاد دانشگاهی استان شد.

ضرورت معرفی و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در جامعه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha