• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402111511508
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رییس شورای اسلامی:

تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز مبنای اخذ مبالغ دریافتی از شهروندان است

تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز مبنای اخذ مبالغ دریافتی از شهروندان است

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت اخذ مبالغ دریافتی از شهروندان بر اساس تعرفه عوارض محلی شهرداری تاکید کرد.

شهرام دبیری در جریان برگزاری یکصدو هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد: شهرداری تبریز مبنای دریافتی‌های خود از شهروندان را تعرفه عوارض محلی مصوب قرار دهد و خارج از ضوابط هیچ مبلغی دریافت نشود. 

وی همچنین تدوین و ارائه به موقع لایحه برنامه و بودجه پیشنهادی شهرداری تبریز برای سال آینده را نقطه عطف تسریع اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: پیشنهاد می‌کنم بررسی در صحن علنی آغاز شود و فرصتی نیز به کمیسوین‌ها داده شود تا نظر تخصصی خود را اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امیدوارم با اتکا به آرمان‌های انقلاب اسلامی بتوانیم ایرانی مقتدر آباد و سربلند بسازیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک عید بزرگ مبعث، به مسلمانان جهان گفت: مبعث آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر عدالت و هدایت است.

تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز مبنای اخذ مبالغ دریافتی از شهروندان است

مجموع بودجه سال آینده شهرهای قزوین، ارومیه، اردبیل، زنجان و همدان نصف تبریز است  

عضو شورای شهر تبریز در مورد بودجه سال آینده شهرداری تبریز که ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اذعان کرد: باید از مجموعه شهرداری و شخص شهردار تبریز که در مورد مسائل مالی تلاش بیشتری داشته و توانستند بودجه امسال را تحقق بخشند که تحقق تاریخی شد قدردانی کنم.

رسول برگی در تشریح این خبر اعلام کرد: سال آینده بودجه شهرداری تبریز ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه سه‌هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه سال جاری داشته که با تحقق آن کاری نداریم و سال آینده ۴هزار و ۵۰۰ شده است.

وی افزود: اردبیل امسال آینده ۳هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه تنظیم کرده و همچنین همدان ۴‌هزار میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده و قزوین چهار هزار و ۱۰۰میلیارد بودجه پیش‌بینی کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد: شهردار تبریز جرات بسیاری در پیش‌بینی بودجه ۳۰ هزار میلیاردی برای سال آینده کرده که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha