• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111611598
  • خبرنگار : 50082

برگزاری اولین تورنمنت بین‌المللی کبدی در سبزوار

برگزاری اولین تورنمنت بین‌المللی کبدی در سبزوار

ایسنا/خراسان رضوی تورنمنت بین‌المللی کبدی جام فجر مقاومت با حضور تیم‌های ملی پاکستان، عراق، فلسطین، لبنان و ایران در دانشگاه حکیم سبزواری در حال برگزاری است.

دبیر فدراسیون کبدی ایران و رئیس کمیته داوران کبدی آسیا ۱۵ بهمن در افتتاحیه تورنمنت کبدی فجر مقاومت در دانشگاه حکیم سبزواری، گفت: هدف از برگزاری این رویداد و دعوت از کشورهای همجوار، ایجاد همبستگی بیشتر در ابعاد ورزشی کشورهای اسلامی و رشد روزافزون کبدی در آسیا بوده است.

 صفرعلی ساریخانی با اشاره به برگزاری اولین تورنمنت بین‌المللی کبدی در سبزوار به منظور توسعه هر چه بیشتر این ورزش در ایران اضافه کرد: طی سال‌های اخیر ورزشکاران سبزواری در حوزه کبدی توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی در سطح ایران دست پیدا کنند.

رئیس کمیته داوران کبدی آسیا اظهار کرد: رشد و ترقی ورزش ایران باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، جای افتخار و سربلندی است که مسئولان شهرستان سبزوار در این ابعاد به ورزش توجه می‌کنند. آرزوی ما رشد و ترقی ورزش ایران است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز در این مراسم گفت: مفتخریم که گرامیداشت دهه فجر با مسابقات کبدی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شده و این مهم خود مقدمه‌ای برای وحدت بیشتر خطه‌ای از جهان اسلام خواهد بود.

محمدعلی زنگنه اسدی افزود: مسئولان شهرستان و دانشگاه حکیم سبزواری تمهیدات ویژه‌ای را برای برگزاری این رویداد فراهم نموده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزش پدیده‌ای شامخ برای همبستگی ملی و بین‌المللی است و امیدواریم همه ما بتوانیم بیش از پیش برای برگزاری این چنین رویدادهایی بکوشیم و آینده خوبی برای جهان بشریت رقم بزنیم.

تورنمنت بین‌المللی کبدی جام فجر مقاومت با حضور تیم‌های ملی پاکستان، عراق، فلسطین، لبنان و ایران، از ۱۵ بهمن تا سه‌شنبه ۱۷ بهمن به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha