• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111611599
  • خبرنگار : 30147

فرماندار تربت‌جام:

کلاس‌های آموزشی برخی روستاهای تربت‌جام در کانکس برگزار می‌شود

کلاس‌های آموزشی برخی روستاهای تربت‌جام در کانکس برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار تربت‌جام گفت: به دلیل مشکلاتی که در خصوص فضاهای آموزشی داریم، کلاس‌های آموزشی برخی از مناطق روستایی همچنان در کانکس برگزار می‌شود.

حسین جمشیدی ۱۵ بهمن در نشست اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: علیرغم تمامی مشکلات و کمبودهایی که هنوز داریم اما طی دو سال اخیر اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی در منطقه افتاده است.

وی از وجود ۸۳ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور خبر داد و افزود: بخشی از این پروژه‌های نیمه‌تمام مربوط به شهرستان تربت‌جام است که مجتمع فرهنگی و هنری، پژوهشکده موسیقی، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری، کمربندی رها شده، جاده احمدآباد صولت به تربت‌جام و... از آن جمله است.

فرماندار تربت‌جام با بیان اینکه همچنان در خصوص فضاهای آموزشی با مشکلات جدی مواجه‌ایم، اظهار کرد: به دلیل مشکلات موجود در فضاهای آموزشی هنوز کلاس‌های آموزشی برخی از مناطق روستایی در کانکس برگزار می‌شود.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات آب شرب شهرستان اشاره و افزود: طی دو سال اخیر ۱۵۰ میلیارد تومان برای آب شرب شهرستان سرمایه‌گذاری شده و تعدادی زیادی از چاه‌ها نیز کف شکنی شده‌اند.

جمشیدی بیان کرد: هرچند منطقه بالاجام به دلیل مشکلاتی که با مردم خرم‌آباد داشتند سال‌ها شهرستان را رنج می‌داد و به مردم این منطقه اجازه حفر چاه را نمی‌دادند، اما با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون ۳ حلقه چاه در این منطقه حفر شده است.

وی با اشاره به اینکه دبی آب هر یک از این ۳ حلقه چاه کمتر از ۳۰ لیتر در ثانیه است، عنوان کرد: این مشکلات با خرد جمعی و با نگاه دولت به مناطق محروم رفع شد، حتی برای رفع این مشکل چندین جلسه در تربت‌جام و مشهد برگزار شد.

کلاس‌های آموزشی برخی روستاهای تربت‌جام در کانکس برگزار می‌شود

نماینده عالی دولت در تربت‌جام همچنین از رفع مشکل شهرستان در بخش گاز خبر داد و افزود: اگرچه زمستان پارسال در تأمین گاز مورد نیاز بخش خانگی با مشکلات بسیاری مواجه بودیم اما خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرستان و استان برطرف شد.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: قطعاً مردم همیشه در صحنه تربت‌جام، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همانند گذشته حضور پرشوری خواهند داشت.

جمشیدی گفت: اکنون در عرصه حساسی قرار داریم و دشمن با یک جنگ ترکیبی گسترده برای ناامید کردن مردم و جلوگیری از حضورشان در انتخابات در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا مردم با صندوق‌های رأی قهر کنند، اظهار کرد: در آستانه دو رویداد مهم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات قرار داریم اما مردم تربت‌جام نشان دادند که در تمامی عرصه‌ها حضور جدی را خواهند داشت.

فرماندار تربت‌جام بیان کرد: مردم تربت‌جام طی ۴۴ سال گذشته برای حفظ انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و همچنان پای‌کار و ارزش‌های نظام ایستاده‌اند که تقدیم ۶۳۳ شهید والامقام خود گواه این مدعا است.

وی در ادامه گفت: هر دو رویداد پیش رو برای مردم سرنوشت‌ساز و مهم است، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند شرکت در انتخابات هم وظیفه و هم تکلیف است و همه باید به این تکلیف عمل کنیم، باید از این فرصت پیش رو در راستای ایجاد شور و نشاط جامعه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای حضور حداکثری استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در تربت‌جام با بیان اینکه بدون شک هنوز با مشکلات و کمبودهایی مواجه‌ایم، گفت: حوزه اقتصاد، پاشنه آشیل تمامی مشکلات کشور است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولین و دولت‌های مختلف به فرمایشات مقام معظم رهبری این مساله را راه نجات کشور از گرفتاری ها دانست.

فرماندار تربت‌جام بیان کرد: متأسفانه همچنان با تحریم‌های سخت در حوزه‌های نفتی، مالی، دریایی و هوایی که از ابتدای انقلاب بر کشور تحمیل می‌شود، مواجه‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha