• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402111611600
  • خبرنگار : 71560

نماینده رودبار: فضای سیاسی برای حضور همه اقشار در انتخابات باز است

نماینده رودبار: فضای سیاسی برای حضور همه اقشار در انتخابات باز است

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه بنده فضا برای حضور اقشار مختلف در انتخابات باز شده است و با حضور در این صحنه می‌توان بستر مناسبی را برای ورود نخبگان به عرصه مهم تصمیم گیری کشور فراهم کرد.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مولفه های اثرگذار بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: پیشتر شاهد بودیم که شرایط سختی بر اثر تحریم های ظالمانه بر مردم کشور تحمیل شد و فضای کشور از سوی افرادی که به هر نحوی پیشرفت و توسعه کشور را نمی خواستند، مسموم شده بود اما بحمدالله در ظرف سال گذشته و سال جاری کشور به سمت آرامش و ثبات در حرکت است و هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم این فضا نیز بهبود می یابد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با بیان اینکه قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند آرامش اقتصادی را افزایش داده و به بهبود فضای کسب و کار کمک کند، اظهار کرد: حضور نخبگان، گروه های سیاسی و تمام افرادی که این توانایی را دارند که به مردم برای مشارکت در انتخابات انگیزه دهند، امری ضروری است. از نگاه بنده با حضور در صحنه است که می توان بستر مناسبی را برای اتخاذ تصمیمات بهتر در کشور فراهم کرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز که با باز شدن فضای سیاسی در کشور شاهد تایید صلاحیت دو برابری کاندیداها نسبت به دوره های گذشته هستیم، دیگر هیچ گروهی نمی تواند بگوید که جریان ما در انتخابات کاندیدایی ندارد. بنده فکر می کنم فضا مهیا شده تا اقشار مختلف مردم در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند. قطعا گروه هایی که در انتخابات شرکت نکنند به نوعی در مسیر پیشرفت کشور مانع ایجاد کرده و اعتقادی به پیشرفت و توسعه کشور ندارند.

گودرزوند چگینی در پایان تاکید کرد: امروز در صدر برنامه های کشور دو انتخابات مهم قرار دارد که در تصمیم گیری های آتی کشور بسیار نقش آفرین است. بنده به عنوان عضوی از جامعه ایران اسلامی از مردم دعوت می کنم در انتخابات مشارکت داشته باشند. مشارکت بالا در انتخابات سبب می شود تا افراد نخبه به مراکز مهم تصمیم گیری کشور راه پیدا کرده و در توسعه کشور موثر واقع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha