• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402111611605
  • خبرنگار : 90111

تغییر ورزشگاه میزبان بازی ایران و قطر؟

تغییر ورزشگاه میزبان بازی ایران و قطر؟

روزنامه الوطن چاپ قطر مدعی شد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد. این در حالی است که قرار بود این بازی در ورزشگاه الثمامه برگزار شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران و قطر دومین و آخرین بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا را چهارشنبه‌شب برگزار خواهند کرد.

این بازی قرار بود که در ورزشگاه الثمامه که گنجایش ۴۰ هزار نفر را دارد برگزار شود اما روزنامه الوطن در شماره امروزش مدعی شد که درخواست و استقبال زیاد هواداران برای برگزاری بازی در ورزشگاهی با گنجایش بیشتر باعث شده است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تغییر در محل میزبانی این بازی باشد.

الوطن با تیتر «قطر و ایران در البیت» نوشت که این ورزشگاه بزرگ که گنجایش ۶۰ هزار هوادار را دارد، میزبان این بازی خواهد شد.

دو دیدار قبلی قطر برابر فلسطین و ازبکستان در این ورزشگاه برگزار شد و تقریبا ورزشگاه پر از هوادار بود.

تاکنون در شش بازی که قطر در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته ۳۰۴ هزار و ۵۸۸ تماشاگر از نزدیک نظاره‌گر بازی‌های این تیم بوده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که برای دیدار با ایران هم ورزشگاه از هواداران پر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۶ ۰۸:۵۲

ایران با این که چند گل اش مردود می شود ،باز هم با نتیجه پر گل پنج بر یک پیروز میدان می‌شود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۶ ۱۱:۵۰

مژدگونی بده

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۶ ۱۲:۳۵

کمک داور ویدیویی (VAR) زمانی که به ضرر ماست، آفساید های میلیمتری رو میگیره، وقتی به سود ماست کلا خوابه! خطای هند بازیکن ژاپن توی محوطه جریمه‌شون رو همه دیدن، اما کمک داور ویدیویی کور بود ظاهراً!

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۶ ۱۸:۴۹

انشاالله که ایران می بره من امید دارم و هر ایرانی واقعی برای برنده شدن تیمش خوشحال می شه

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۶ ۲۰:۰۶

ایران ببره خعلی خوبه جشن قهرمانی است اما دیدار ایران قطر سخت تره ژاپن است قطر با کره فینال می رن برای اینکه قطر جام ملتهای اسیا امارات هم قهرمان شد