• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402111611673
  • خبرنگار : 50214

بهره‌برداری از ۲۲ طرح حوزه راه در استان یزد به مناسبت دهه فجر

بهره‌برداری از ۲۲ طرح حوزه راه در استان یزد به مناسبت دهه فجر

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد از افتتاح ۲۲ طرح با اعتباری بالغ‌ بر ۵۴۲ میلیارد تومان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

«محمد رستگاری» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه تأثیر محورهای مواصلاتی بر رشد و گسترش سایر عوامل توسعه انکارناپذیر است و زمینه توسعه از جهات مختلف را فراهم می‌آورد، پس از انقلاب توسعه راه‌ها مخصوصاً در بخش جاده‌ای به سرعت افزایش یافت که اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در این امر مهم سهم بسزایی داشته و دارد.

وی افزود: در همین راستا نیز به مناسبت ایام خجسته فجر انقلاب اسلامی، شاهد افتتاح ۲۲ طرح حوزه راه با اعتباری بالغ‌ بر ۵۴۲ میلیارد تومان در استان خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای‌استان با بیان این که طرحهای مذکور در بخش راه‌های اصلی و شریانی به طول ۵۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ‌ بر ۱۸۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: مهم‌ترین طرح‌های این بخش در محورهای نائین – اردکان، مهریز - انار، یزد - تفت، ابرکوه – سورمق، نوگنبد – شمش، اردکان – یزد، نائین – یزد و مهریز قرار دارد.

وی اضافه کرد: محورهای روستایی و فرعی نیز شامل یزد – خضرآباد، سورک، مریم‌آباد، شمس‌آباد – عقدا، مدوئیه، دهشیر – تنگ حوضکی، چاه متک، دربید – دشت ده، حاجی‌آباد – زرین – بیاضه، جمعاً به طول ۴۲ کیلومتر با پیش‌بینی اعتباری بالغ‌ بر ۸۵ میلیارد تومان انجام شده است و در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان، رستگاری در پایان نیز تأکید کرد: تمامی طرح‌های مذکور با هدف خدمت به مردم در راستای ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات، توسط راهداران در سراسر استان انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha