• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402111611726
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش و پرورش استان خبرداد

افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی طی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد
عکس تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی طی دهه فجر امسال در این استان خبر داد.

فرشید کرمی روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با تبریک دهه عزت آفرین و پرفروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: در چهارمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور  مسئولان  ۵ چمن مصنوعی در مدارس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه وچرام  به نمایندگی از دیگر پروژه ها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
 
وی افزود: همزمان در شهرستانهای مارگون، بهمئی،گچساران و منطقه چاروسا نیز ۷ چمن مصنوعی دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کرمی با بیان اینکه این  پروژه ها به  صورت مشارکتی انجام می گیرد، گفت: ۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این چمن های مصنوعی هزینه شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: فضای مناسب ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای انقلاب تاکنون تنها ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که طی یک سال اخیر بیش از یک و نیم برابر رشد داشته است.
 
کرمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان به ۱۱۱ هزار متر مربع رسیده است.

وی یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم برای توسعه ورزش دانش‌آموزی را اجرای طرح شهید سلیمانی  دانست و ادامه داد: در این خصوص در سال گذشته ۶۰ طرح، سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است که صد درصد اجرا شد و در سال جاری نیز ۶۱ پروژه در قالب  ۴۳ چمن مصنوعی و کف پوش سالن های ورزشی اختصاص یافته است.
 
به گزارش ایسنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاری فرد معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش وپرورش برای این ایده خوب و جدید در طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور، استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برای پشتیبانی و حمایت همه جانبه از توسعه زیرساختهای ورزشی در مدارس تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha