• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402111612015
  • خبرنگار : 50175

مسئول بسیج فرهنگیان استان:

ارسال ۱۸۰ مقاله به جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان لرستان/توانمندسازی معلم دغدغه آموزش و پرورش

ارسال ۱۸۰ مقاله به جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان لرستان/توانمندسازی معلم دغدغه آموزش و پرورش

ایسنا/لرستان مسئول بسیج فرهنگیان لرستان گفت: توانمندسازی معلم دغدغه اصلی آموزش و پرورش است و تمدن نوین اسلامی را باید معلمان پایه‌ریزی کند.

علی خسروی امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان لرستان که در سالن کانون بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دهه‌فجر یک جشن سیاسی و یک برنامه فرهنگی نیست بلکه جشن تشکیل پیشرفته‌ترین مُدل حکومت در دنیا است.

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور تشکیل بالاترین نوع حکومت در دنیا به‌نام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: اولین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان در بروجرد برگزار شد که دارای محورهای مختلفی است.

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان با بیان اینکه برای این جشنواره ۱۸۰ مقاله ارسال شده است، اضافه کرد: این جشنواره در بخش‌های فرصت‌ها و تهدیدهای هوش مصنوعی در حوزه آموزش و پرورش و تاثیر حجاب و عفاف بر امنیت آموزشی برگزار شده است.

خسروی ارائه راهکارهای عملیاتی برای اثرگذاری برنامه‌های بسیج فرهنگیان در بین معلمان و دانش‌آموزان، بررسی موانع تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بررسی روش‌های ایجاد انگیزش شغل معلمان را از دیگر محورهای این جشنواره برشمرد.

وی اضافه کرد: درقرآن دو فراخوان عمومی داریم یکی علم و یکی پیامبران است و به دنبال علم رفتن بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان با بیان اینکه توانمندسازی معلم دغدغه اصلی آموزش و پرورش است و تمدن نوین اسلامی را باید معلمان پایه‌ریزی کند، افزود: بسیج فرهنگیان لرستان ۱۱۶ برنامه متنوع علمی و فرهنگی به روز شده برای توانمندی فرهنگیان ارائه می‌دهد.

خسروی ادامه داد: تسلط فرهنگیان به علم و دانش فراوان باعث رستگاری در کارشان خواهد شد، امروز آموزش و پرورش بزرگترین نهاد انقلاب اسلامی بوده و از برکات فرهنگیان بسیجی، تحول در نظام آموزشی کشوری است.

وی اظهار کرد: بروجرد شهر فرزانگان و حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) است و این ظرفیت را دارد که یک شاخص در منطقه و جهان باشد.

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان تصریح کرد: مجموعه مقالات این جشنواره در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha