• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402111612053
  • خبرنگار : 50652

معاون استاندار گلستان عنوان کرد:

انتخابات عرصه قهر نیست بلکه عرصه جبران کردن است

انتخابات عرصه قهر نیست بلکه عرصه جبران کردن است

ایسنا/گلستان معاون سیاسی امنیتی استان گلستان انتخابات را عرصه جبران نامید و گفت: ما رای می‌دهیم چون انتخابات عرصه قهر نیست بلکه عرصه جبران کردن است لذا  باید درست انتخاب کنیم تا کشور آباد شود.

سید علی مهاجر پیش از ظهر امروز، ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در همایش جهاد تبیین که با رویکرد مشارکت حداکثری انتخابات ۱۱ اسفند ماه و در جمع اصناف و بازاریان شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان برگزار شد ضمن اشاره به حدیثی از رسول خدا(ص) اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) شما بازاریان مومن را حبیب خدا، امام راحل بازوان انقلاب و امام خامنه‌ای قشر اسلامی متدین و انقلابی نامیدند. 

وی انتخابات را شب قدر انقلاب بیان کرد و افزود: بازاریان ما از اقشار به‌نامی بودند که از سال ۱۳۴۲ تا به حال نقش مهمی در حمایت از انقلاب ایفا کرده و مانند همیشه در انتخابات نیز در صف اول و پشت انقلاب اسلامی خود ایستاده اند. 

معاون سیاسی امنیتی استان گلستان، انتخابات را عرصه جبران نامید و گفت: ما رای می‌دهیم چون انتخابات عرصه قهر نیست بلکه عرصه جبران کردن است لذا باید درست انتخاب کنیم تا کشور آباد شود. 

مهاجر با بیان اینکه امروز دیگر روزی نیست که دشمنان به ما حمله کرده و سلاح‌ها را تحریم کنند، توضیح داد: امروز دوران شکوفایی و نزدیکی به قله است چرا که امروز تحریم می‌کنند که کسی سلاح‌های پیشرفته ما را نخرد اما همه شاهد هستند کارشان آنطور که باید پیش نرفت.  

وی با بیان اینکه ایران امروز بسیار مقتدرتر از قبل است، ادامه داد: نه تنها ایران مقتدر شده بلکه الگویی برای همه جهانیان بوده و آن‌ها را علیه زورگویان عالم ترغیب کرده است به طوریکه امروز مستضعفینی چون یمن و فلسطین با الگو گرفتن از ما سنگ را در مقابل موشک‌های آمریکا و اسرائیل کنار گذاشته و عملیات طوفان انجام می‌دهند. 

معاون سیاسی امنیتی استان گلستان در پایان به اشاره به اهمیت و نقش فضای مجازی خصوصا پیام رسان‌های خارجی گفت: فضای مجازی قتلگاه فرهنگی و نبرد هیبریدی دشمن است که با هوش مصنوعی قصد دارد هوش جوانان و نوجوانان ما را تسخیر کند و باید هوشیار بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha