• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402111612114
  • خبرنگار : 71489

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

کوثری: خواص به پرسش‌های مردم پاسخ دهند و آنها را امیدوار کنند

کوثری: خواص به پرسش‌های مردم پاسخ دهند و آنها را امیدوار کنند

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه خواص باید به میان مردم بروند و درباره انتخابات با آنها صحبت کنند، گفت: مردم پرسش‌هایی دارند و باید به این پرسش‌ها پاسخ داده شود؛ خواصی که مطلع هستند و در گذشته مسئولیت‌هایی داشتند و امروز نیز ممکن است مسئولیت‌هایی برعهده داشته باشند، باید به این پرسش‌ها پاسخ دهند.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت نقش آفرینی خواص در انتخابات پیش رو با بیان اینکه «فرق خواص با عوام در این است که خواص مدعی هستند و مسئولیت‌هایی نیز بر عهده‌شان است»، اظهار کرد: بر اساس مسئولیت و ادعایی که خواص دارند، باید در جهت توجیه و تشویق کردن مردم جهت مشارکت در انتخابات و همچنین توضیح شرایط کشور به صحنه بیایند و اقداماتی را انجام دهند.

وی گفت: اینکه برخی ادعا کنند ما خواص هستیم اما کاری نکنند و از علم‌شان برای مردم نگویند یا از اتفاقاتی که در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی افتاده و همچنین وضعیت کشور پیش از پیروزی انقلاب نگویند، مرتکب کم‌کاری شدند و باید پاسخگوی خون شهدا باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: خواص باید به میان مردم بروند و با آنها صحبت کنند و به مردم امیدواری بدهند؛ آنها باید واقعیات را با مردم در میان بگذارند و به آنها بگویند که تا حدودی گرانی هست و تورم نیز وجود دارد اما نباید به گونه‌ای باشد که از صندوق‌های رای کنار بکشیم؛ چراکه رای دادن یک حق برای هر شهروند است و باید افراد اصلح و کسانی که موثر هستند برای مجلس یا مسئولیت‌های دیگر انتخاب شوند.

کوثری با تاکید بر اینکه خواص باید مردم را توجیه کنند، عنوان کرد: مردم پرسش‌هایی دارند و باید به این پرسش‌ها پاسخ داده شود؛ خواصی که مطلع هستند و در گذشته مسئولیت‌هایی داشتند و امروز نیز ممکن است مسئولیت‌هایی بر عهده داشته باشند، باید به این پرسش‌ها پاسخ دهند.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر رهبری درباره اهمیت انتخابات و ضرورت مشارکت در این زمینه گفت: با توجه به اینکه رهبری از ابتدای سال بارها حساسیت انتخابات را برای مردم بازگو کردند و دائما در این زمینه تذکر دادند و یادآوری کردند، آنچه که امروز مطرح است، موضوع جهاد تبیین و ایفای نقش تبیینی توسط خواص است؛ ان‌شاءالله همه کمک کنند که مردم با امیدواری در روز ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای بیایند و بهترین و فرد اصلح را انتخاب کنند تا به دشمن نشان دهیم که همه مردم در صحنه هستند و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان و کسانی که می‌خواهند مردم را نا امید کنند، کوبیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha