• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402111612220
  • خبرنگار : 30147

مدیر برق شهرستان مه‌ولات خبر داد

بهره‌برداری از ۱۳۶ طرح و پروژه صنعت برق شهرستان مه‌ولات

بهره‌برداری از ۱۳۶ طرح و پروژه صنعت برق شهرستان مه‌ولات

ایسنا/خراسان رضوی مدیر برق شهرستان مه‌ولات گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بهره‌برداری از ۱۳۶ طرح و پروژه در مدیریت برق شهرستان مه‌ولات آغاز شد.

مهدی مشفق ۱۶ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها مربوط به تأمین برق، تقویت شبکه، هوشمندسازی و تأمین روشنایی معابر در قالب ۱۳۶ فقره پروژه و با اعتبار ۳۴۱ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: تبدیل ۲۷۷ کیلومتر شبکه سیمی به خود نگهدار در سطح ۳۰ روستا و ۲ شهر با اعتباری بالغ‌بر ۷۸۴ میلیارد ریال و با هدف تقویت شبکه و بهبود ولتاژ و استقرار شبکه سبز را یکی از بزرگترین طرح‌هایی دانست که در حوزه شبکه برق مه‌ولات آماده بهره‌برداری است.

مدیر برق مه‌ولات با بیان اینکه این پروژه تأثیر بسزایی در تأمین برق مطمئن و مداوم مشترکین دارد، عنوان کرد: ساخت و توسعه شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف برای تأمین برق بیش از ۳۷۵ مشترک در شهرستان از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده برق، رفع افت ولتاژ و اصلاح روشنایی معابر در ۱۴ روستا و در قالب طرح بهارستان در سطح شهرستان مه‌ولات را از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال برشمرد.

مشفق همچنین گفت: توسعه ۱۱۷۳ متر شبکه برای تأمین برق مشترکین شهری و روستایی و تأمین برق ۳۶ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و... از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تقویت روشنایی میدان‌های فلسطین و الغدیر و احداث شبکه تأمین روشنایی در ورودی‌های شهر فیض‌آباد به طول ۲۱۰۰ متر از سمت بجستان و گناباد از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر شروع شده و تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر برق شهرستان مه‌ولات، ایجاد ۳۸ نقطه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه، توسعه هوشمندسازی و رویت پذیری لوازم اندازه‌گیری ۶۱۶ مشترک را از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر ذکر کرد.

وی یادآور شد؛ طول شبکه توزیع برق شهرستان مه‌ولات ۱۲۴۰ کیلومتر است که ۳۰ روستا و ۲ شهر را زیر پوشش دارد. این مدیریت همچنین ۲۶ هزار و ۷۰۰ مشترک دارد که از این تعداد ۲۱ هزار و ۴۵۶ مشترک خانگی و ۹۰۶ مشترک کشاورزی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha